۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۶۰۲۸۷
آیت الله شبستری:

دشمنان درصدد راه اندازی فتنه ای دیگر هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تأکید بر هوشیاری و بصیرت مردم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد: سناریوی غرب برهم زدن انتخابات و راه اندازی فتنه ای دیگر در کشور است.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان این‌که سال آینده ملت ایران انتخاباتی مهم و سرنوشت‌ساز پیش‌رو خواهند داشت، اظهار داشت: دشمنان به دنبال شکست در توطئه‌ها و فتنه‌های گذشته درصدد انتقام از ملت ایران هستند.

 

وی با تأکید بر این‌که مردم و مسؤولان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هوشیار باشند، خاطرنشان کرد: سناریوی غرب و آمریکا برهم زدن انتخابات و ایجاد بی نظمی است، آمریکا به کمک رسانه های ماهواره ای و مجازی خود درصدد راه اندازی فتنه ای دیگر در کشور است، نباید فرصت سوء استفاده به دشمنان نظام داد.

 

نماینده خبرگان رهبری راه‌اندازی دعواهای سیاسی، تفرقه افکنی میان اقوام و قومیت های ایرانی، انحراف در مسیر انتخابات، خدشه در صحت برگزاری انتخابات و ناامید کردن مردم از نظام را از جمله توطئه های دشمنان در آستانه انتخابات برشمرد و افزود: سلطه‌گران غرب تلاش می کنند گزینه مناسب رأی نیاورد و به اشکال مختلف مانع ایجاد خواهند کرد که دعواهای قومی و قبیله ای از جمله آنهاست.

 

آیت الله شبستری تنها راه مقابله با فتنه‌های دشمن را ولایت‌مداری و تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیوند مستحکم مردم با امام و رهبری برای حضور گسترده در صحنه و انتخاب آگاهانه فرد اصلح در انتخابات آینده ایران، مشت محکمی بر دهان فتنه گران داخلی و خارجی است.

 

وی خاطرنشان کرد: ناامید کردن مردم از دیگر تلاش های دشمنان انقلاب و از طرفی القاء اعتراض به سلامت انتخابات و تائید صلاحیت ها از دیگر توطئه های دشمنان است، مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند که دشمن تلاش می کند جایگاه ولایت فقیه را تضعیف کند، غافل از این‌که پشتیبانی مردم همواره نقشه های شوم استکبار را خنثی کرده است.

 

کشور نیازمند رییس جمهوری تلاش‌گر، ولایت مدار، مخلص و خدمتگذار است 

 

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که افراد اصلح و شایسته وارد میدان رقابت انتخاباتی شوند، تصریح کرد: نکته مهم اینجاست؛ افرادی که رای نمی آورند وارد صحنه انتخابات نشوند تا سرمایه های نظام هدر نرود، کشور نیازمند رییس جمهوری تلاش‌گر، ولایت‌مدار، مخلص و خدمتگزار به ملت است.

 

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات انتقال گاز ایران به پاکستان با عنوان خط لوله صلح اظهار داشت: اجرایی شدن این طرح نشان می دهد فشارهای ناشی از تحریم غرب نتوانسته خللی در اراده مسؤولان دو کشور ایجاد کند.

 

وی با اشاره به گسترش صادرات غیرنفتی کشور در سال جاری گفت: علیرغم شدیدترین تحریم های دشمنان، شاخص های اقتصادی کشور نسبت به گذشته ارتقای قابل توجهی نشان می دهد، در حقیقت تحریم ها فرصتی برای خودکفایی و رهایی از اقتصاد نفتی کشور شد که بایستی چنین روندی با شتاب بیشتر ادامه داشته باشد.

 

نماینده خبرگان رهبری در پایان با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) اظهار داشت: سالروز میلاد آن بانوی مکرم اسلام به نام روز پرستار نامگذاری شده که باید زنان به ویژه پرستاران جامعه حضرت زینب(س) را به عنوان اسوه صبر و شکیبایی برای خود الگو قرار دهند./935/پ201/پ

ارسال نظرات