۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۶۰۷۴۷
رییس عقیدتی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

هدف دشمن ترویج بی عفتی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام غلامی با تأکید بر این‌که ایجاد امنیت اخلاقی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب از وظایف مهم نیروی انتظامی است، گفت: مردم نیازمند امنیت روانی و اخلاقی هستند.
حجت‌الاسلام اسلام غلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام اسلام غلامی، رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی امروز در جمع فرماندهان پلیس استان اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب پایبندی به اخلاقیات و حجاب و عفاف است و برای حفظ این دستاورد بایستی اضافه بر کار فرهنگی مبارزه همه جانبه و اصولی هم با مظاهر آن بعمل آید.

 

وی با تأکید بر این‌که یکی از حربه‌های فرهنگی دشمنان ترویج بی بند و باری و مقابله با فریضه حجاب است، افزود: فرماندهان نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت اخلاقی، لازم است با پدیده شوم بی‌حجابی و بدحجابی مقابله کنند و در مسأله مبارزه با مظاهر فساد، مبارزه با بد حجابی را در اولویت کاری قراردهند.

 

رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: دشمن گسترش بی بند و باری و ترویج فرهنگ برهنگی غربی را به عنوان مهمترین ابزار جنگ نرم در جهت سست کردن باورهای دینی مردم هدف قرار داده است، در حقیقت هدف دشمن ترویج بی غیرتی و بی عفتی در جوامع اسلامی است.

 

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: نیروی انتظامی بایستی در انجام این ماموریت ضمن برخورد همراه با عطوفت با مردم اقتدار نیز داشته باشد و مردم با دیدن پلیس احساس امنیت کنند، البته نباید اجازه داد عده ای با دهن کجی به اصول مسلم اسلامی امنیت روانی و اخلاقی مردم را به مخاطره اندازند.

 

وی ادامه داد: امروز مردم همراه و همگام با پلیس است و پلیس نیز ضمن مردمی بودن، باید صبغه اسلامی خود را حفظ کند، خواست امروز مردم از پلیس این است که دستورات اسلام را اجرا کند و به موازات کار فرهنگی مبارزه عملی و حساب شده را هم باید در دستور کار قرار دهد.

 

رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی وظیفه خطیر حفظ و برقراری امنیت را وظیفه قانونی نیروی انتظامی دانست و گفت: آحاد مردم به علت باور دینی بالا، مرتکب جرم نمی شوند، ولی عده ای افراد به علت ضعف ایمان و باورهای دینی هنجارشکنی می کنند، باید اقتدار نیروی انتظامی به قدری باشد که در مقابل ضعف ایمان این افراد خلاء به وجود آمده را جبران کند.

 

همچنین سردار مسعود خرم نیا، رییس پلیس آذربایجان شرقی در سخنانی با بیان این‌که تحقق اصل جامعه محوری پلیس، مستلزم همگرایی و همراهی پلیس و مردم است، اظهار داشت: این امر نوید بخش افق روشنی در نیل به امنیت مطلوب، تحول و توسعه متوازن در جامعه است.

 

وی افزود: در استان آذربایجان شرقی با توجه به بستر و تعامل بسیار مناسب، اعتماد عمومی به پلیس و مشارکت مردمی و احساس امنیت و آرامش، از رشد فزاینده ای برخوردار بوده است. این اعتماد متقابل مردم و پلیس حرکت پر شتاب به سمت عدالت اجتماعی و مقابله همه جانبه با فساد و بی عدالتی را در این استان میسر ساخته است./935/پ203/ب

ارسال نظرات