۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۶۱۵۹۷
به همت حوزه علمیه خواهران؛

طرح مشاوره دینی در مساجد مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام فاطمیه، طرح مشاوره دینی در مساجد با عنوان «بصیرت فاطمی» اجرا می شود.
نهضت فاطمي

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، این طرح در ضمن طرح بزرگ «نهضت فاطمی» که از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، از فروردین ماه سال جاری در مساجد آغاز شده و تا نیمه اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه(س) ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، در اجرای این طرح که با هدف انتقال معارف دینی و  گسترش و تثبیت فرهنگ و معارف اسلامی در اماکن مذهبی اجرا می شود، کانون فارغ التحصیلان و واحد مبلغان مدرسه نیز با معاونت پژوهش همکاری دارند.

 

دومین دوره طب سنتی در مدرسه علمیه اسلام شناسی برگزار می شود

این گزارش حاکیست همچنین دومین دوره طب سنتی در مدرسه علمیه اسلام شناسی در سال جاری با  حضور دکتر ابراهیم نژاد، محقق طب سنتی و گیاهان دارویی برگزار می شود.

خانم کلیدری، مسئول کانون سراج مدرسه علمیه اسلام شناسی با اعلام این خبر گفت: این دوره همچون دوره سال گذشته با حضور طلاب و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات مدرسه طی 10 جلسه و با حضور اساتید طب سنتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مباحث این دوره شامل تغذیه سالم، بیماری های شایع و درمان های سنتی با شناخت گیاهان دارویی است.

 کلیدیری خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می توانند برای نام نویسی در این دوره تا 28 فروردین ماه به واحد فرهنگی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) واقع در چهارراه لشگر، خیابان امام خمینی 48 ، مراجعه کنند.

قابل ذکر است، شروع این دوره از روز پنج‌شنبه 29 فروردین خواهد بود./930/د102/س

ارسال نظرات