۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۶۱۶۷۶
امام جمعه آمل:

پیوند مردم با ولایت ناگسستنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که انقلاب اسلامی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به شکل شایسته‌ای گام برمی‌دارد، گفت: پیوندی ناگسستنی و علاقه ای وافر بین مردم و ولایت وجود دارد
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در مراسم عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که در بیت حضرت آیت الله جوادی آملی برگزار شد با بیان این که بهترین راه و اعتقادات را ما داریم که در مسیر شیعه امیر مؤمنان(ع) حرکت می کنیم، گفت: فرقه ناجیه، ما شیعیان هستیم که زحمات و تلاش های زیادی در این راستا کشیده شد تا ما محب علی و آل علی شویم.

 

وی با اشاره به این که مبارزان در تاریخ و صدر اسلام خون دادند و شکنجه های فراوانی را کشیدند تا ما شهادت دهنده رسالت رسول الله و اهل بیت شویم، بیان داشت: حقیقت شهدا انسان را به سمت ولایت رهنمون می کند که سازنده و امیداوار کننده است.

 

امام جمعه آمل با بیان این که با این همه اسباب ما انسان ها باز به سوی بیراهه می رویم، خاطرنشان کرد: هر چه انسان به سمت دنیا حرکت کند از مسیر آخرت باز می ماند که شیعه امیر مؤمنان(ع) باید اعمال خود را به گونه ای انجام دهد که ذخیره ای برای آخرت باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که ما در کنار اقیانوس بوده اما تشنه لب هستیم که باید سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) را در زندگی خود جاری کنیم، گفت: زمین و زمان به وجود ولایت استوار است که هر انسانی می تواند به جایگاهی والا در نظام هستی دست یابد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که تلاش ما باید این باشد تا در امتحان دنیا سربلند بوده و فریب وسوسه های شیطانی را نخوریم، بیان داشت: انسان نباید لحظه ای از خدا غافل شده و اهتمام او باید در راستای تقرب الی الله باشد.

 

وی با اشاره به این که خداوند متعال علم و ادراک محض است، گفت: گریه برای اهل بیت معصومین(ع) و حضور در مجالس معنوی باید فرصتی باشد تا به قرب الی الله رسیده و عاقبت به خیر شویم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که لباس تقوا سبب می شود تا انسان به مراتب ارزنده دست یابد، گفت: انسان باید در تلاش باشد تا با استفاده از تقوا روز به روز به خداوند منان نزدیک شده و پیوندی ارزنده را با پروردگار متعال برقرار کند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که انسان باید همواره به فکر دیگران بوده و همنوعان خود را یاری کند، بیان داشت: سلاح های هسته ای که در جهان در حال گسترش است کاری را از پیش نمی برد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که انقلاب اسلامی با رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب مسیر خود را به شکل شایسته ای می پیماید، گفت: پیوندی ناگسستنی و علاقه ای وافر بین مردم و ولایت وجود دارد./950/پ202/س

ارسال نظرات