۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۶۱۷۸۴
همزمان با پنج شهر کشور؛

راهپیمایی حافظان حجاب در ارومیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با پنج شهر کشور راهپیمایی حافظان حجاب طرح ریحانه النبی (س) در ارومیه برگزار شد.
راهپيمايي حافظان حجاب

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، همزمان با شهرهای اصفهان، شاهین شهر، ساری، مشهد و شیراز راهپیمایی حافظان حجاب طرح «ریحانه النبی(س)» ارومیه صبح امروز با حضور 400 نفر از دانش آموزان مدارس مجری طرح حجاب ریحانه النبی (س)برگزار شد.

 

 

راهپیمایی دانش آموزان حافظ حجاب ارومیه ای در مسیر خیابان عطایی تا خیابان خیام ادامه داشت.

 

حجت الاسلام میر یحیی میر فتحی زاده، معاون حوزوی، دولتی مرکز حجاب ریحانة النبی کشور  به همراه جمعی از روحانیان و مسؤولان مرکز حجاب ریحانه النبی (س) ارومیه، دانش آموزان حافظان حجاب را همراهی می کردند.

 

در این راهپیمایی دانش آموزان  با سردادن شعارهای «پیش به سوی حجاب، زیبایی بی پایان» و «خواهرم حجاب تو عزت است و پاداش این عزت بهشت بی منت است»،«ما دختران عاشورایی ، سپاهیان زهرائیم»، «ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است، ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است» و « یا زهرا » پیام خود مبنی بر دعوت به حجاب اسلامی را به گوش جامعه رساندند.

 

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای قرائت شد و در آن حاضران بر حفظ حجاب و توجه جدی به مسئله حجاب تاکید کردند.

 

لازم به ذکر است، طرح ریحانه النبی به منظور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ حجاب در بین دختران و خانواده های آنها از سال تحصیلی 88-87 در ارومیه آغاز شده است که متاسفانه به علت عدم حمایت مسؤولان استان آمار دانش آموزان و مدارس تحت پوشش این طرح رشد قابل توجهی نداشته است./936/پ202/ب

ارسال نظرات