۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۶۲۰۸۵
نماینده پارلمان عراق:

منافقین ابزار صدام برای سرکوب ملت بودند

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان عراق خواستار اخراج فوری منافقین از خاک این کشور شد و این گروهک تروریستی را ابزار دست آمریکایی‌ها توصیف کرد.
منافقين و آمريکا


به گزارش خبرگزاری رسا، ریاض الساعدی از نمایندگان پارلمان عراق روز گذشته با انتقاد از حضور منافقین در خاک این کشور، خواستار اخراج هر چه زودتر این گروه تروریستی از اراضی عراق شد.

 

وی افزود: گروهک تروریستی منافقین ابزار دست آمریکایی‌هاست که در راستای اهداف آنان در منطقه عمل می‌کند و باید در برابر آن ایستادگی کرد.

 

الساعدی با محکومیت خروج این گروهک تروریستی از لیست تروریستی از سوی آمریکا گفت: با وجود خروج این گروه تروریستی از لیست تروریسم، موضع ما در قبال منافقین هیچ تغییری نخواهد کرد و همچنان بر اصرار خود بر خروج هرچه زودتر اعضای آن از عراق ادامه خواهیم داد.

 

وی تأکید کرد: اخراج منافقین تصمیمی است که از پشتیبانی دولت و ملت عراق برخوردار است و به هیچ وجه قابل بازبینی و تغییر نیست.

 

نماینده پارلمان عراق تصریح کرد: صدام حسین دیکتاتور جنایتکار عراق از این گروه تروریستی به عنوان ابزاری برای قلع و قمع مردم عراق در جنوب و شمال این کشور استفاده می‌کرد.

 

همچنین خبرها از مرگ یکی از اعضای این گروهک تروریستی در پادگان لیبرتی عراق به علت سکته مغزی حکایت دارد.
 

گفتنی است دولت عراق به ویژه نوری المالکی، نخست وزیر این کشور بر لزوم اخراج اعضای گروهک تروریستی منافقین در سال جاری میلادی تأکید دارند./983/ب902/د

ارسال نظرات