۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۶۲۱۰۱

جلسه مشترک حزب الله و جریان آزادی‌سازی فلسطین در بیروت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان حزب الله لبنان و جریان مردمی آزادسازی فلسطین از شرایط نامساعد اردوگاه‌ نشینان فلسطینی در خاک سوریه به دلیل وضعیت بحرانی در این کشور، ابراز نگرانی کردند.
حسن حب الله نماينده سابق پارلمان و عضو حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن حب الله نماینده سابق پارلمان لبنان و عضو شورای سیاسی حزب الله با حجت الاسلام شیخ عطا الله حمود معاون مسؤول کارگروه فلسطین، مروان عبدالعال نماینده جریان مردمی آزادسازی فلسطین و سمیر لوبانی أبوجابر دبیر بخش سیاسی در بیروت دیدار کرد و مسائل منطقه و جهان اسلام را مورد بحث و بررسی قرار داد.

حاضران در این جلسه با اشاره به بحث مصالحه گروه‌های فلسطینی و تاثیر آن بر اردوگاه نشینان فلسطینی در داخل و خارج این کشور، رفتار غیر انسانی رژیم صهیونیستی با زندانیان فلسطینی و شکنجه و کشتار آنان را به شدت محکوم کردند.

همچنین در این نشست از سکوت بین المللی و منطقه‌ای برخی کشورهای عربی در قبال اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه و هتک حرمت قدس شریف از سوی شهرک نشینان صهیونیستی به شدت انتقاد شد.

 

نماینده گان حزب الله و جریان مردمی آزادسازی فلسطین با ابراز نگرانی از شرایط نامساعد اردوگاه نشینان فلسطینی در خاک سوریه به دلیل بحران موجود در این کشور، خواستار اقدامات سریع نهادهای بین المللی برای حل مشکلات آنان شدند.

 

در پایان این نشست بر لزوم تقویت وحدت بین همه مسلمانان و پایداری و مقاومت برای احقاق حق ملت مظلوم فلسطین تاکید شد./983/ب903/د

ارسال نظرات