۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۶۲۵۰۱

عابدی هنرپیشه‌اش را به نمایشگاه می آورد

خبرگزاری رسا - «هنرپیشه» عنوان داستانی است از داریوش عابدی برای نوجوانان، که قرار است چاپ دوم این اثر توسط انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب عرضه شود.
هنرپيشه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، عابدی در گفتگو با پایگاه خبری سوره مهر درباره چاپ دوم این کتاب اظهار داشت: از آن‌جایی که قریب به پانزده‌سال از چاپ کتاب می‌گذرد و این اثر در آن ایام منتشر شده است سعی کرده‌ام پیام داستان را خصوصا در آخر آن به صورت غیر مستقیم و به زبان امروزی برای نوجوانان بازسازی و ویرایش کنم.

 

وی سپس به موضوع داستان اشاره کرده، افزود: از یک نوجوان شهرستانی برای بازیگری در فیلمی دعوت شده او هم قبول می کند و در فیلمی ایفای نقش می‌کند، پس از بازی در فیلم دچار غروری می‌شود که این غرور زیاد دوام نیاورده پس از مدتی عوامل فیلم به آن فرد نوجوان رجوع کرده، پس از تست اعلام می‌کنند که وی دیگر شرایط لازم برای بازیگری را ندارد و از این جای داستان وارد فاز دیگری می‌شود.

 

این نویسنده همچنین بخاطر واقع‌گرایی داستان این اثر را برای نوجوانان مفید تلقی کرد و گفت: از آن جایی که نوجوانان دراین سن یک دید ایده‌آلیسمی به زندگی دارند خواندن این اثر می‌تواند یک نگاه واقع بینانه‌ای را به نوجوان القا کند.

 

داستان «هنر پیشه» تولید مرکز آفرینش‌های ادبی است که در قطع رقعی و در شمارگان 2500نسخه توسط انتشارات سوره مهر منتشر خواهد شد./992/د102/ق

ارسال نظرات