۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۶۳۰۵۷

ندای رسا در گام پنجاه و هفتم

خبرگزاری رسا ـ پنجاه و هفتمین شماره هفته نامه ندای رسا در عرصه های حوزوی، فرهنگی، سیاسی، و اقتصادی چاپ و منتشر شد.
شماره 57 هفته نامه نداي رسا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پنچاه و هفتمین شماره هفته نامه تحلیلی اطلاع رسانی ندای رسا با موضوعات فرهنگی، حوزوی، سیاسی، ورزشی و اقتصادی چاپ و منتشر شد.

تأکید احمدی نژاد بر اختصاص دو درصد درآمد نفت به خوزستان، برگزاری کنگره ملی مهدویت در شوشتر، اهدای طلا برای بازسازی ایوان حرم علوی از سوی پنج بانوی سوسنگردی، بازدید یکی از علمای عربستان از خبرگزاری رسا در جنوب غرب، اهمیت انتخابات‏، وجه هجوم تبلیغاتى دشمن علیه انتخابات‏، تقویت فضای معنوی کتابخانه ها و برگزاری جلسه استانی هیأت دولت در خوزستان از مهم ترین اخبار و مطالب درج شده در این شماره هستند.

در یادداشت ویژه انتخابات ریاست جمهوری این نشریه خواهیم خواهند: «روزها در حال سپری شدن و نزدیک شدن به ایام انتخابات است، به همین بهانه مناسب دیدیم که نگاهی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب داشته باشیم تا همانند چراغی، روشنی بخش آینده کشور باشد:

انتخابات، شاخص و علم نظام جمهورى اسلامى است. انتخابات مهم است. انتخابات براى ما یک پرچم افتخار است؛ نشانه مردم‏سالارى دینى است. انتخابات بایستى خوب انجام بگیرد. تا امروز هم با همه بداخلاقى‏هایى که از اطراف مختلف و در دوره‏هاى گوناگون اتفاق افتاده و همین طور نق و نوق کرده‏اند و از قبل از انتخابات شروع مى‏کنند که مبادا در انتخابات تخلف بشود، فلان بشود، اما خوشبختانه هیچ چیز را نتوانستند اثبات کنند. در دوره‏هاى مختلف خوشبختانه انتخابات خوب، روشن و شفافى انجام گرفته، این دوره هم به امید خدا همین جور خواهد بود. انتخابات، آن نقطه اساسى وصل افکار و آراى مردم به بدنه نظام اجرایى است. انتخابات، فقط یک پدیده سیاسى نیست، انتخابات، مظهر حضور مردم، مظهر احقاق حق، مظهر توانایى و اقتدار ملى براى یک کشور است. انتخابات اگر به‏صورت مطلوب انجام بگیرد، آینده را تضمین و امنیت کنونى را هم تأمین مى‏کند.»

در ستون معرفی شهدا هشت سال دفاع مقدس این هفته با خاطره ای از شهید ابوالقاسم صالح زاده آشنا خواهیم شد، یکبار رفته بود اندیمشک تا با گردان جعفر طیار عازم جبهه بشود، اما به بهانه بیماری مادرم، بردارانم رفتند و او را برگرداندند، تا یک هفته در خانه که بود نه غذایی می خورد، نه چیزی می گفت. فقط می رفت پایگاه و می آمد خانه. تا اینکه یک روز صبح ساعت 6 از خواب بیدار شدیم و دیدیم ایشان نیستند، وقتی پیش بچه های پایگاه رفتیم گفتند اعزام شده است. بعد از چند روز سعید صوفی زاده خبر شهادت ایشان را برایمان آورد.

استفاده 60 درصد ایرانی ها از اینترنت، موفقیت محققان ایرانی در تولید آزمایشگاهی واکسن سرطان ریه، دلیل کم بودن تلفات در زلزله سراوان، حمایت از طرح های تحقیقاتی در زمینه فشار خون، وای‌فای، 3G و 4G مضرترین تکنولوژی‌های در دست بشر، ساخت ماده‌ای ژله‌ای برای افزایش طول عمر شمع خودرو و نخستین پژوهشکده اویونیک کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان راه‌اندازی شد، اخبار صفحه علم و فناوری هفته نامه ندای رسا را تشکیل می دهد.

لازم به ذکر است پنجاه و هفتمین شماره هفته نامه تحلیلی، اطلاع رسانی ندای رسا با مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد و همکاری هیأت تحریریه چاپ و منتشر شده است.

گفتنی است، جهت دسترسی به آرشیو این نشریه می توان به پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه ندای رسا به نشانی www.nedayerasa.ir مراجعه کرد./9458/ن601/ق

ارسال نظرات