۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۶۴۲۵۶

اقبال به کتب اخلاقی آیت الله مظاهری در نمایشگاه کتاب

خبرگزاری رسا ـ مدیر موسسه الزهرا سلام الله علیها گفت: این موسسه فرهنگی مطالعاتی، با هدف عرضه آثار حضرت آیت الله مظاهری با ارائه بیش از صد عنوان کتاب و نرم‌افزار از آثار ایشان در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد.
آيت الله حسين مظاهري

 

علی رعنایی، مدیر موسسه فرهنگی، مطالعاتی الزهرا سلام الله علیها، (ناشر آثار حضرت آیت‌الله مظاهری) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان در خصوص برگزاری غرفه موسسه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: امسال نیز به مشابه سال های قبل، موسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا سلام الله علیها، با هدف عرضه آثار حضرت آیت الله مظاهری با ارائه بیش از صد عنوان کتاب و نرم‌افزار از آثار آیت‌الله مظاهری در نمایشگاه بین المللی کتاب حاضر می‌شود.

 

مسؤول اطلاع رسانی پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مظاهری در خصوص تازه های نشر و جدیدترین آثار به خبرنگار رسا گفت: جدیدترین کتاب آیت الله مظاهری با عنوان «عوائد الاصول الصغیر»، که یک دوره اصول فقه شیعه به زبان تحلیلی می‌باشد و توسط شخص آیت الله مظاهری به رشته تحریر درآمده است، در دو جلد، در قطع وزیری و هر جلد در 384 صفحه، تنظیم و منتشر شده است و در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه خواهد شد.
 
علی رعنایی، در خصوص سه اثر جدید موسسه که به همراه «عوائد الاصول الصغیر»، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌گردد، عنوان کرد: آثار جدید و قابل عرضه در نمایشگاه سال 1392 عبارتند از: کتاب «دانش اخلاق اسلامی» در چهار جلد که به بررسی تحلیلی چهل فضیلت شاخص در قلمرو اخلاق و رذائل مقابل آن، از دیدگاه قرآن و روایات می پردازد، دیگر  کتاب مشق اخلاق «دفتر چهارم»، که به چهل فراز پندآموز اخلاقی اشاره می کند و در نهایت نرم افزار «اخلاق کسب و کار»، است که در برگیرنده گفتارهای اخلاقی آیت الله مظاهری با موضوع اقسام کار و عمل صالح، با تکیه به مختصات اقتصاد اسلامی است.
 
مدیر موسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا سلام الله علیها، در خصوص برگزاری نمایشگاه سال قبل افزود: در سال گذشته، بیشترین اقبال بازدیدکنندگان در سال 91، به کتب اخلاقی آیت الله مظاهری بود و بازدیدکنندگان نسبت به کتب اخلاقی ایشان راغب بودند و در ضمن کتاب وسواس ایشان نیز به چاپ پنجم رسیده است.
 
گفتنی است، غرفه موسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا«سلام‌الله‌علیها»، تا 21 اردیبهشت ماه، در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، واقع در شبستان مصلی تهران، راهرو شماره 5، غرفه شماره 25 پذیرای علاقه‌مندان می‌باشد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4463671-0311 تماس حاصل نمایند و یا به پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله مظاهری مراجعه فرمایند./939/ت302/ق

ارسال نظرات