۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۶۴۶۷۲
نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه:

حمایت از سوریه مقابله با استکبار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه گفت: راه اندازی جنگ علیه سوریه، جنگ علیه یک دولت و حکومت نیست بلکه جنگ با انقلاب و اسلام ناب است.
سوريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت‌الله سیدمجتبی حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، شب گذشته در شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: سوریه همیشه به عنوان محور مقاومت و همراه جمهوری اسلامی بوده است و حمایت از سوریه حمایت از مقاومت اسلامی است، جنگ علیه سوریه جنگ علیه یک دولت و حکومت نیست بلکه جنگ با اسلام روشن و اسلام ناب است.  

 

وی افزود: خوشبختانه امروزه مسلمانان به خودباوری رسیده اند و این امر موجب هراس و رعب دشمنان شده است، دشمنان سرمایه گذاری و برنامه های متعددی را انجام می دهند تا با ایجاد اختلافات سیاسی و مذهبی منشأ خودباوری مسلمانان را دچار مشکل کنند.

 

آیت الله حسینی تصریح کرد: امروز ابزار فرهنگ به عامل تاثیرگذار و متحول کننده در جهان تبدیل شده است و موجب تعامل گسترده بین ملت‌ها و تحول در وسایل ارتباط جمعی زمینه را برای کاهش قدرت و نفوذ استکبار فراهم کرده است اما متأسفانه در این حوزه دشمنان قسم خورده  اسلام جلوتر بوده و با بهرمندی از توان رسانه‌ای و تبلیغاتی خویش به دنبال تسلط بر افکار و عقاید مسلمانان و ایجاد تفرقه و نفاق در صفوف به هم پیوسته مسلمانان هستند.

 

وی تاکید کرد: مرزهای فرهنگی همانند مرزهای جغرافیایی نیست و حد و مرزی ندارد، مرز فرهنگ در خانه‌های همه مسلمانان بوده و از هرجای کشور امکان دارد که مورد هجمه فرهنگی دشمنان قرار گیریم، شیاطین از هر نقطه ای که ممکن باشد ضربه خود را می زنند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه تاکید کرد: ایران اسلامی الگوی عملی خودباوری و عزت دنیای اسلام است، انقلاب اسلامی منشأ خودباوری و موج بیداری اسلامی است، مسؤولان و متولیان فرهنگی کشور باید به این باور برسند که با داشتن تمدن و فرهنگ والای ایرانی اسلامی می‌توانیم با موضع‌گیری‌هایی منطقی بر افکار و اندیشه‌های جهانیان تأثیرگذار باشیم و توطئه‌های گسترده فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان را خنثی کنیم./967/پ202/ب

ارسال نظرات