۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۶۵۲۵۲
در نمایشگاه کتاب تهران؛

حضور موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با 950 عنوان کتاب

خبرگزاری رسا- موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمة الله علیه با 950 عنوان کتاب در بیست‌ وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است که 75 عنوان این آثار به تازگی منتشر شده‌اند.
ابوطالبي

 

محمد ابوطالبی، مسؤول غرفه  انتشارات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمة الله علیه در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری رسا  اظهار کرد: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمة الله علیه با 950 عنوان کتاب با موضوعات اخلاقی، دینی و انقلابی در بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتابتهران حضور پیداکرده است.

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمة الله در نمایشگاه تهران در سه بخش دارای غرفه است، در سالن کودک‌ و نوجوان با بیش از 95 عنوان کتاب،‌ ناشران بین‌الملل 55 عنوان اثر و بقیه آثار در سالن ناشران عمومی به مخاطبان عرضه شد.ه است

مسؤول غرفه  انتشارات تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمة علیه ابراز کرد: تاکنون آثار امام خمینی رحمة الله علیه به 27 زبان دنیا  از قبیل انگلیسی، فرانسوی، ترکی، عربی، چینی و روسی ترجمه شده است و از جمله کتابهایی که به زبانهای دیگر ترجمه شده می­توان کتاب ولایت فقیه امام خمینی و چهل حدیث امام را نام برد.

ابوطالبی با اشاره به این که موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی 75 عنوان کتاب جدید را درنمایشگاه ارایه می‌کند،‌ افزود: آثار این موسسه حول محور امام خمینی رحمة الله علیه تقسیم شده‌اند؛ آثار قلمی امام شامل  65 عنوان، کتاب‌های نوشته شده درباره امام و عنوان‌هایی که در شرح و توصیف آثار امام خمینی رحمة الله علیه تالیف شده‌اند.

مسؤول غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمة الله علیه اظهار کرد: تاکنون 48 عنوان کتاب با محور «مفاهیم اخلاقی» برای نسل جوان با قلمی ساده و روان از سوی محققان و پژوهشگران نوشته شده‌اند که برخی از آنها عبارتند از «حسد»، «بخل»، «مسؤولیت‌پذیری» و «ولایت‌مداری».

 

وی در ادامه گفت:  موسسه تنظیم و نشر امام خمینی رابطه خوبی با جوانان برقرار کرده است چون  بیشترین بازدیدکنندگان ما جوان هستند  پس باید باید سعی شود  که این انتشارات آثار خود را برای جوانان به چاپ برساند. /998/ پ202/ق

ارسال نظرات