۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۶۵۳۰۲

فراخوانی تندروهای صهیونیستی برای حمله به مسجد الاقصی

خبرگزاری رسا ـ تندروهای صهیونیستی هوادار حزب«لیکود خانه ما» قصد دارند در راستای اقدامات نژاد پرستانه و ضد اسلامی خود فردا صبح به مسجد الاقصی حمله کنند.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فعالان حزب « لیکود خانه ما» اعلام کردند که فردا صبح سه شنبه به خاطر یادآوری « صحنه های تاریخی اشغال مسجد الاقصی در سال 1967» به این مسجد یورش می برند.


اقدام تندروهای صهیونیستی طرفدار حزب لیکود که ریاست آن بر عهده بنیامین نتانیاهو است، با هدف تقویت تسلط رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی انجام می شود.


برهمین اساس، موسسه الاقصی در بیانیه ای اعلام کرد: تعدادی از فعالان و رهبران این حزب در روز های اخیر در تعدادی از شهرها و اداره ها، اعلامیه هایی در این خصوص توزیع کردند.


درهمین راستا، «میری ریجف» رییس کمیته داخلی و عضو کنیست از برگزاری بازدید میدانی از مسجد الاقصی خبر داد که این هفته انجام می شود و این اقدام در پاسخ به درخواست پلیس رژیم صهیونیستی بوده است؛ اما بازدید انفرادی از مسجد طی روزها و یا هفته های آینده انجام خواهد شد.


تعدادی از خاخام ها و رهبران صهیونیستی در فتواهای دینی، تصمیم گیرندگان این رژیم را به وجوب برپایی نمازهای رسمی یهود در مسجد الاقصی در اسرع وقت فراخواندند./982/ب101/د

ارسال نظرات