۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۳۶۹
در نمایشگاه کتاب پر فروش شد؛

«زن و بازیابی هویت حقیقی» از منظر رهبر معظم انقلاب

خبرگزار رسا - انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای با 50 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.
سيد محمد حسيني «زن و بازيابي هويت حقيقي» از منظر حضرت آيت الله خامنه‌اي

 

سید محمد حسینی مسؤول غرفه انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: امسال با 50 عنوان کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب شرکت کردیم که حدود 10 عنوان از این کتاب ها چاپ اولی هستند.

 
مسؤول غرفه انتشارات انقلاب اسلامی اظهار داشت: کلیه آثار انتشارات انقلاب اسلامی مربوط به مقام معظم رهبری است و بر مبنای صحبت‌های ایشان به صورت موضوعی به چاپ می‌رسد.
 
حسینی گفت: از کتابهای تازه منتشر شده انتشارات انقلاب اسلامی می توان به درس‌هایی از پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله اشاره کرد که از صحبت های مقام معظم رهبری استفاده شده است و به چهار زبان زنده دنیا؛ فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسوی ترجمه شده است.
 
وی افزود: امسال پرفروش ترین کتاب غرفه انتشارات انقلاب اسلامی «زن و بازیابی هویت حقیقی» از منظر حضرت آیت الله خامنه‌ای بوده است.
 
سید محمد حسینی ابراز کرد: چون کتابهای ما عمومی است مخاطبین انتشارت انقلاب اسلامی تمام سنین را دربر می گیرد.
 
وی بیان کرد: امسال استقبال مردم از غرفه انتشارات انقلاب اسلامی نسبت به سالهای گذشته بیشتر است و همکاری نمایشگاه با انتشارات انقلاب اسلامی هم خوب بوده و سازماندهی غرفه‌هایشان از سالهای پیش بهتر بوده است.
 
غرفه انتشارت انقلاب اسلامی به متراژ 36 متر مربع داخل شبستان نبش راهرو 10 غرفه 23 محصولات خود را با 10 الی 25 درصد تخفیف ارایه می دهد./998/پ202/ق
ارسال نظرات