۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۶۵۶۶۹

پنجاه و نهمین شماره هفته نامه ندای رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پنجاه و نهمین شماره هفته نامه ندای رسا با موضوعات حوزوی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی چاپ و منتشر شد.
نداي رسا 59

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سی و نهمین شماره هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه های علمیه در موضوعات فرهنگی و اجتماعی، علم و فناوری، سلامت و خانواده، اقتصادی و ورزشی در استان خوزستان منتشر شد.

گزارشی از کنگره ملی مهدویت، خبر برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان، آغاز به کار نخستین نمایشگاه فرهنگی آستان امام حسین علیه السلام در اهواز، خبر افتتاح مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری و مشروح سخنان آیت الله حیدری در تجمع روحانیان و طلاب مدارس علمیه اهواز در محکومیت اهانت به قبر جناب حجر بن عدی از مهم ترین اخبار درج شده در این شماره هستند.

پاسخ به شبهه ای مبنی بر «نبوت پیامبران با معجزه شناخته می شود، معجزه امامان شیعه چیست؟» از سوی آیت الله سبحانی، اخبار نماز جمعه شهرستان ها و مطالبی پیرامون سبک زندگی اسلامی از عناوین تشکیل دهنده حاشیه های پنجاه و هفتمین شماره ندای رسا هستند.

در ستون افلاکیان این شماره که به بیان خاطراتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس می پردازد با خاطره ای از شهید محسن معزی آشنا خواهیم شد: «اگر چیزی قیمتش چنان بود که مردم فقیر توان خرید نداشتند با این که وضع مالی ما خوب بود، آن چیز را استفاده نمی کرد. در سال 65 اجناس گران شده بود، مثلا نوشابه 25 ریالی را 5 تومان می فروختند. برادرم زمانی که فهمیده بود نوشابه گران نخورد.»

در صفحه ویژه انتخابات  مبحثی با عنوان «باید و نبایدهای انتخاباتی از نگاه رهبری» قرار گرفته است.

خبر کسب 4 عنوان برتر توسط دانشجویان دانشگاه شهید چمران در مسابقه ملی طراحی خودرو، تصویب 9 هزار طرح کشاورزی، خبر کارتی شدن تاکسی های اهواز، ارتقاء تولید بنزین در پالایشگاه آبادان از یورو 4 به یورو 5 و خبر غیر قانونی بودن آتش زدن مزارع پس از برداشت از مهم ترین اخبار درج شده در صفحه اقتصادی و ورزشی پنجاه و نهمین شماره از هفته نامه ندای رسا به شمار می رود.

لازم به ذکر است پنجاه و نهمین شماره هفته نامه تحلیلی، اطلاع رسانی ندای رسا با مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد و همکاری هیأت تحریریه چاپ و منتشر شده است.

گفتنی است، جهت دسترسی به آرشیو این نشریه می توان به پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه ندای رسا به نشانی www.nedayerasa.ir مراجعه کرد./9464/ن601/ق

ارسال نظرات