۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۶۶۹۵۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

ملت ایران در مقابل انحراف و فتنه خواهد ایستاد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که مردم در مقابل انحراف و فتنه ایستادگی می‌کنند، تصریح کرد: مردم در مقابل افرادی که بخواهند ارکان نظام را تضعیف کنند، می‌ایستند.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام جمال یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع بانوان بانوان فعال در عرصه دینی و فرهنگی استان به نقش زنان در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: حضور بانوان نخبه و فرهیخته در این عرصه بسیار اثر گذار خواهد بود.

 

وی با بیان این که آحاد جامعه اسلامی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کردند، افزود: ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی با اقتدار در برابر هر گونه زیادی خواهی دشمنان خواهند ایستاد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که ملت ایران به آرمان های اصیل انقلاب، امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی همچنان پایبند هستند، ادامه داد: مشکلات و تنگناهای احتمالی نمی تواند مانع از تحقق آرمان های انقلاب شود.

 

حجت الاسلام یاری، آرمان های اصیل انقلاب را همچنان زنده و پویا دانست و خاطرنشان کرد: ملت فهیم ایران اسلامی اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه ای به این آرمان های بزرگ وارد شود.

 

وی با بیان این که مردم کشورمان با تکیه بر همین آرمان های بزرگ امروز عزتمندانه در عرصه جهانی حضور دارند، تصریح کرد: متأسفانه عده ای تلاش می کنند تا آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب را تضعیف کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب در همه دنیا فراگیر شده است، ادامه داد: این گفتمان در سایه عزت و اقتدار ملت ایران در دنیا نهادینه شده است.

 

حجت الاسلام یاری با اشاره به این که حراست از گفتمان انقلاب یک تکلیف عمومی است، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم عده ای غرب زده گفتمان انقلاب را خدشه دار کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند وحدت ملی است، بیان داشت: همه باید تحقق رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سال جدید را برای خود یک تکلیف بدانند و از همه ظرفیت ها در جهت تحقق آن بهره گیرند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که دشمنان همه توان خود را برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم در 24 خرداد ماه امسال به کار گرفتند، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران دلداده ولایت هستند و همواره ثابت کردند جز در مسیری که رهبری تعیین می کنند، گام بر نخواهند داشت.

 

حجت الاسلام یاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مردم در مقابل انحراف و فتنه ایستادگی می‌کنند، تصریح کرد: مردم در مقابل افرادی که بخواهند ارکان نظام را تضعیف کنند، می‌ایستد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، وقوع انقلاب اسلامی را موجب تحول در دنیا خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل به گونه‌ای عمل کرد که همه معادلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دنیا تغییر کرده است.

 

حجت الاسلام یاری، انقلاب اسلامی را برخاسته از مبانی دینی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در جامعه تحول فرهنگی ایجاد کرده است.

 

وی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی متعلق به همه افراد جامعه است، یادآور شد: مردم به پشتوانه مرجعیت دینی در صحنه حاضر شدند و انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی گیلان، انقلاب اسلامی را ثمره خون هزاران شهید ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی معادلات صهیونیسم جهانی و استکبار را به‌هم ریخته است.

 

وی بخش بسیاری از موفقیت‌های انقلاب اسلامی را مرهون تلاش بانوان خواند و ابراز داشت: قشر اعظم جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و با حجاب و مشت‌های گره کرده پیام آرمانی انقلاب اسلامی را به عهده دارند.

 

حجت‌الاسلام جمال یاری در پایان بانوان را اقشاری مفید و تاثیرگذار در جامعه عنوان کرد و گفت: زن در انقلاب اسلامی ابزار نیست و امام (ره) فرمودند که مرد از دامن زن به معراج می‌رود./950/پ202/ب

ارسال نظرات