۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۶۷۰۱۳

گردهمایی بصیرتی معرفتی طلاب بسطام برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی بصیرتی معرفتی طلاب بسیجی مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) شهر بسطام شاهرود برگزار شد.
طلاب خواهر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان، کارشناس سیاسی سپاه شاهرود در گردهمایی بصیرتی طلاب بسیجی بسیجی مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) گفت: باید تلاش کنیم تا با حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب اصلح توطئه دشمنان را خنثی و نیرنگ آنها را به خودشان برگردانیم.

 

ابوالفضل دربانیان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: آنچه برای کشور در برهه کنونی دارای اهمیت است و باید همگان تلاش کنند تا به نحوه مطلوب برگزار شود انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاست.

 

وی افزود: باید همگان تلاش کنند تا حضور مردم در انتخابات گسترده و فراگیر باشد و همه آحاد جامعه با هر سلیقه و جریانی در انتخابات مشارکت و در سرنوشت کشور دخالت داشته باشند.

 

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: تاکید رهبرفرزانه انقلاب بر مشارکت گسترده و حداکثری ملت در انتخابات برای این است که دشمنان با تمام توان تلاش می‌کنند تا مشارکت مردم را کم کنند و راهی برای فشار بر نظام داشته باشند.

 

فاطمه احمدی، استاد مدرسه علیمه امام جعفر صادق(ع) شاهرود نیز در این گردهمایی گفت: زنان جامعه ما در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده و موثری دارند و نباید از این نقش غافل شوند.

 

وی با اشاره به نقش زنان در جامعه و اهمیت آن اظهار داشت: زن از دیدگاه اسلام یک موهبت الهی برای مردان و موجب آرامش و سکینه در خانواده و جامعه هستند و این نقش تعریف شده در هیچ یک از ادیان دیده نمی‌شود.

 

این استاد مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) افزود: زن مسلمانان جامعه اسلامی نمونه کامل همسرداری، فرزندداری و حضور در اجتماع برای کمک به حل مشکلات است و این نشان از روح بلند زن در فرهنگ اسلام است.

 

احمدی تصریح کرد: از دیدگاه قرآن زن همانند مرد بدون هیچ گونه تفاوتى مى‌تواند در سرنوشت سیاسى دخیل باشد و در دستگاه حاکمیت و قدرت سهم داشته باشد و در این زمینه هیچ مانعى وجود ندارد./938/د102/س

 

 

 

 

ارسال نظرات