۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۶۷۰۴۹

پیام انقلاب به شماره هفتاد رسید

خبرگزاری رسا ـ هفتادمین شماره ماهنامه فرهنگی سیاسی اجتماعی پیام انقلاب ویژه اردیبهشت ماه 1392 از سوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه منتشر شد.
پيام انقلاب شماره 70
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، این شماره از ماهنامه روی جلد خود را با عناوین مهمی چون «انتخابات مظهر حماسه سیاسی، نهادی بی نظیر در تاریخ انقلاب های جهان، دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه، سبک زندگی ایرانی اسلامی و سال 1392 سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» آراسته است.
 
عناوین دیگر این ماهنامه شامل «سرمقاله، تا کوثر داریم پیروزیم، جریان انحرافی موجود یا موهوم، ترکیه از توهم امپراتوری تا پیاده نظام بیگانه، نقش مشکوک قطر در منطقه، استقامت در برابر تحریم های همه جانبه، امام و انتخابات، رقابت سیاسی مطلوب در فرایند انتخابات، انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، آسیب شناسی نظام انتخاباتی، تقابل حماسه ها با فتنه ها در تاریخ اسلامی، امام فرمودند امر سپاه با شورای انقلاب باشد، سپاه و گستره های حضور، ضرورت و نحوه تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توانمندیهای دفاعی – سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شبکه های اجتماعی در دنیای مجازی فرصت ها و تهدیدها، پیامی از شمال تا جنوب، روادیدهای فرهنگی، نگاهی به جنگ سایبری و مقاومت و پایداری» می شود.
 
در سرمقاله این شماره با عنوان «رسالت بزرگ و تاریخی سپاه» می خوانیم: «اردیبهشت ماه امسال سی و چهار بهار از تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گذرد. در طول این سال ها سپاه خدمات بسیاری به انقلاب اسلامی ارزانی داشته و حماسه هایی جاویدان آفریده که شرح آنها خود مجالی گسترده می طلبد و باید کتاب ها پیرامون آن نگاشته شود.»
 
در بخش دیگری از این سرمقاله آمده است: «سپاه هراسی همچون اسلام هراسی و ایران هراسی از بزرگ ترین عملیات های راهبردی آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی است که متأسفانه تاکنون به دلیل وابستگی شدید رژیم های عربی و برخی کشورهای دیگر و گستردگی جهانی مافیای رسانه، تا اندازه ای در خارج تأثیرگذار بوده است و البته ایادی فریب خورده و سرسپرده آنان در داخل نیز هر یک به نوعی نوکر مآبانه به انعکاس توطئه ها و اتهام زنی علیه سپاه پرداخته اند.»
 
در قسمت پایانی سرمقاله آمده است: «رسالت اصلی سپاه، حفظ دستاوردهای بزرگ انقلاب و نظام اسلامی و آرمان سترگ آن، زمینه سازی برای ظهور بزرگ منجی عالم بشریت، حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف است. سپاه به چشم مولا و مقتدابی خود، مقام رفیع ولایت دارد تا به دستورات و منویات او جامه عمل بپوشاند و آن مقتدای بزرگ نیز چشم انداز حرکت سپاه و همه رهروان کوی ولایت و انقلاب را به زیبایی هر چه تمام تر روشن کرده است.» 
 
در بخشی با عنوان مطالعات رهبری، ویژگیهای رئیس جمهور اصلح را این گونه بیان کرده است: «این را همه بدانند که آنچه ما برای رئیس جمهور آینده نیاز داریم، عبارت است از امتیازاتی که امروز وجوددارد، منهای ضعف هایی که وجود دارد. این را همه توجه کنند. رئیس جمهور هر دوره ای باید امتیازات کسبی و ممکن الحصول رئیس جمهور قبلی را داشته باشد، ضعف های او را نداشته باشد.»
 
هفتادمین شماره ماهنامه فرهنگی سیاسی اجتماعی پیام انقلاب به صاحب امتیازی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، و مدیر مسؤولی رمضان شریف ویژه اردیبهشت ماه 1392در 80 صفحه و با قیمت 1500 تومان منتشر شده است./992/ن601/ق
ارسال نظرات