۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۶۷۲۱۹

محکومیت یورش به منزل شیخ عیسی قاسم از سوی حوزه‎های علمیه بحرین

خبرگزاری رسا ـ محکومیت یورش مزدوران آل‎خلیفه به منزل رهبر شیعیان بحرین از سوی گروه‌های مختلف بحرینی همچنان ادامه دارد. حوزه‎های علمیه بحرین نیز این حمله را عملی احمقانه توصیف کردند.
شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حوزه‌های علمیه بحرین امروز در بیانیه‌ای یورش مزدوران آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را به شدت محکوم کردند.


در بیانیه‌ای که حوزه‌های علمیه الغدیر، علامه الوداعی، سید علوی الغریفی و امام زین العابدین(ع) صادر کردند، تجاوز به منزل آیت الله قاسم، عملی احمقانه از سوی نیروهای آل خلیفه توصیف شده است.
 

این بیانیه تاکید کرده است که مسؤولیت واکنش نیروهای انقلابی به این عمل جنایتکارانه به عهده مسؤولان رژیم آل خلیفه است.
 

در همین راستا ساکنان شهرهای دراز، حجر، حمد و دیر بحرین و همچنین آیت الله شیخ محمد سند از علمای بحرین در بیانیه‌هایی جداگانه یورش نیروهای آل خلیفه به بحرین را محکوم کرده و نسبت به تکرار این تجاوز هشدار دادند.
 

گفتنی است یورش نیروهای آل خلیفه به خانه شیخ عیسی قاسم با عکس العمل‌ شدید روحانیان، معارضان و مردم انقلابی بحرین مواجه شده است.

 

نیروهای آل خلیفه، بامداد امروز به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین یورش برده و درب و وسایل این منزل را تخریب کردند. آیت الله عیسی قاسم در هنگام یورش نظامیان در منزل نبود./983/ب901/د

ارسال نظرات