۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۶۷۶۸۳
مسؤول امورفرهنگی شهرداری دامغان خبر داد؛

راه اندازی ایستگاه‎های مشاوره خانواده با حضور روحانیان در دامغان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور فرهنگی شهرداری دامغان از راه اندازی ایستگاه های مشاوره خانواده با حضور روحانیان جوان در این شهر خبر داد.
حجت الاسلام فرحزاد

حجت الاسلام مهدی فرحزاد، مسؤول امور فرهنگی شهرداری دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، اظهار داشت: ایستگاه های مشاوره خانواده با هدف پاسخگویی به مسائل اعتقادی، خانوادگی، شرعی و تربیتی خانواده ها و جوانان با حضور روحانیان جوان در گلزار شهدا و پارک ملت این شهر راه اندازی شده است.

وی با اشاره به برپایی این ایستگاه ها در ایام نوروز امسال از سوی امور فرهنگی شهرداری دامغان گفت: حضور پرشور خانواده ها و بالاخص جوانان برای طرح سوالات و مشورت کردن با روحانیان که خود نشان از جایگاه روحانیت در بین مردم دارد ما را بر آن داشت دور جدید این مراکز مشاوره را راه اندازی کنیم.

مسؤول امور فرهنگی شهرداری دامغان افزود: به دنبال آن هستیم تا با همکاری مدارس علمیه دامغان و استفاده بیشتر از روحانیان جوان و فعال هم از نظر کیفی و هم از بعد تعداد ایستگاه ها، این فعالیت دینی و فرهنگی را غنا بخشیم.

حجت الاسلام فرحزاد ادامه داد: امور فرهنگی شهرداری دامغان نیز در این مسیر با تهیه نرم افزار خانواده ایرانی و اهدای آن به همراه اقلام فرهنگی به مخاطبات سعی در پربارتر کردن این برنامه دارد.

وی با یادآوری استقبال بسیار عالی خانواده ها خاطرنشان کرد: مباحث دینی و اعتقادی، تربیت دینی فرزندان و مباحث روز جامعه اسلامی بیشترین موضوعات مورد مشورت در این پایگاه ها و نسل جوان اکثریت مراجعه کنندگان بوده اند./938/ت303/ب

ارسال نظرات