۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۶۸۱۴۹
مفتی وهابی عربستانی:

تکفیر شیعیان از نشانه‎های کمال ایمان است

خبرگزاری رسا ــ یک شیخ وهابی در ادامه هجمه وهابیت علیه تشیع، تکفیر شیعیان را از نشانه های کمال ایمان دانست.
علي الربيعي وهابي عربستاني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی الربیعی مفتی وهابی واستاد دانشگاه عربستانی در تازه ترین اظهارات عجیب خود برشبکه اجتماعی اینترنتی توییتر نوشته است: از نشانه های کمال ایمان به خدا، اقرار به کفر شیعه و عقاید آنها و مطالب کتاب هایشان و برائت از این آیین است.

 

وی افزود: از نظر شرعی جایز نیست که  به شیعیان مانند دیگر کفار اجازه ورود به حرمین شرفین داده شود و دلیل آن همان آیه «إنما المشرکون نجس فلا یقربوا المسجد الحرام» است و همه معتقدند که شیعه مشرک است.

 

الربیعی مدعی شد: اینکه به شیعیان اجازه ورود به مکه و مدینه داده می شود نه به این معنی است که آنها مسلمانند  بلکه این امر فقط به دلایل سیاسی است و حاکمان قدیم و جدید از آن پیروی کرده اند؛ شیعه دینی است که با همه ی ادیان حتی بت پرستی تفاوت دارد.

 

این عالم وهابی در ادامه هجمه‎های خود ادعا کرد: هیچ یک از علمای اسلام به این موضوع که شیعه منتسب به اسلام است فتوا نداده اند، اما وی دقیقا مشخص نکرد منظورش از علمای اسلام کیست.

 

وی در گفت: مسلمانان در دعوت شیعه به سوی اسلام اهمال کردند و حال ثمره این کار خود را برداشت می کنند.

 

البته این اولین باری نیست که این عالم و سایر علمای وهابی به فتوا و اظهارات اینچنینی علیه شیعیان می پردازند. آنان به دلیل کینه ای که از تشیع و حتی پیروان سایر مذاهب اسلامی دارند همواره در حال تکفیر مسلمانان هستند و تنها عقاید خود را درست می دانند.

 

عقایدی که همه مسلمانان به بطلان آن اعتقاد دارند./9456/ب102/د

ارسال نظرات