۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۶۸۳۴۵

بیست و یکمین شماره دوهفته نامه روضه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ بیست و یکمین شماره دوهفته نامه روضه با موضوعات مذهبی، فرهنگی و ویژه نامه وفات حضرت زینب سلام الله علیها چاپ و منتشر شد.
بيست و يکمين دوهفته نامه روضه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیست و یکمین شماره دوهفته نامه روضه با موضوعات مذهبی، فرهنگی و ویژه نامه وفات حضرت زینب سلام الله علیها چاپ و منتشر شد.

 رسالت مداح، کاندیدای هیأت ها، اهتمام به روضه اهل بیت علیهم السلام، مراقبات ماه رجب، دعا؛ راه دوستی با خدا، زیارت با دست های بسته، مناجات بهترین پل ارتباط با خدا، رجب؛ ماه میهمانی خدا، شب شعر فاطمی، دعا را با تمام وجود بخوانیم، این ماه ها را با امام حسین علیه السلام آغاز کنید و شاخص های هیأت انگلیسی مطالب گوناگون این نشریه را تشکیل می دهد.

در نخستین پاراگراف یادادشت این نشریه آمده است: از رسانه های شنیداری تا نوشتاری و از همه مهمتر گفتاری، همه و همه درگیر تب و تاب انتخابات هستند.

ضرر بزرگیه که ما با موج انتخابات از شروع فصل خودسازی غافل بشویم. ماه رجب آمد و انسان های دوراندیش و تیزبین، هلال ماه رمضان رو هم رؤیت کردند.

خبر تعرض به مقدسات شیعه، دل شیعیان رو خون و وجدان جهانیان را بیدار کرد، این کور دلان وهابی فراموش کرده اند که چراغی را که ایزد برفروزد هر آنکس پف کند، ریشش بسوزد تشکیل گردان ابوالفضل العباس علیه السلام در حرم حضرت زینب سلام الله علیها از رویش های این اتفاق بود.

در ستون خاطرات شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطره ای از شهید روحانی عبدالله میثمی خواهیم خواند: گفت می خواهم یک هیأت برای بچه های همسن و سال خودم درست کنم تا بتوانیم عزاداری کنیم. » خوشحال شدم و تشویقش کردم. چون قرار بود هیأت برای کودکان و نوجوانان باشد، نامش را گذاشتیم هیئت رقیه خاتون در ابتدا تعداد بچه هایی که می آمدند کم بود. عبدالله برای این که بتواند تعداد بیشتری را جذب کند، گفت که هر کس می خواهد به هیأت بیاید، باید یک نفر دیگر را هم با خود بیاورد. به مرور تعداد بچه ها زیادتر شد. در حقیقت، آن هیأت شروع طلبگی بسیاری از بچه ها و نوجوانان محل بود.

چگونه و چه وقت دعا کنیم؟، اشتیاق خدا به دوستی با ما، دعاهایی که مستجاب نمی شوند، دعای کمیل در زندان، غزل روضه، در محضر علما، و اوضاع عاشقی مرا رو به راه کن مطالب و نوشته های صفحه هنر آیینی نشریه روضه را تشکیل می دهد.

گفتنی است، بیست و یکمین شماره دوهفته نامه روضه با صاحب امتیازی گروه فرهنگی، هنری روضه اهواز، سردبیری مرتضی جعفرزاده و مدیر مسؤولی میلاد عچرش در هشت صفحه چاپ و منشر شده است.

یادآور می شود که علاقه مندان می توانند مطالب کامل این دوهفته نامه را از پایگاه اطلاع رسانی www.rozenews.com دریافت کنند./9458/ن601/ق

ارسال نظرات