۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۶۸۷۳۵

نمایشگاه فرهنگی و هنری «ایران امروز» در گرجستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه فرهنگی ـ هنری تحت عنوان "ایران امروز" در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتلداری در شهر باتومی گرجستان برگزار شد.
نمايشگاه فرهنگي ـ هنري "ايران امروز" در گرجستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رایزنی فرهنگی ایران، نمایشگاه فرهنگی ـ هنری تحت عنوان "ایران امروز"  را در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتلداری در شهر باتومی  گرجستان برگزار کرد.


 این نمایشگاه که  با همکاری و مشارکت سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در باتومی برگزار شد،  با حضور احمدرضا ارزجانی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر باتومی،  آرچیل خبادزهرییس دولت خود مختار منطقه آجارستان، دیپلمات های کشورهای ترکیه، آذربایجان، روسیه، اکراین، ارمنستان، لیتوانی و لهستان در شهر بندری باتومی گرجستان افتتاح شد.

 

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در این نمایشگاه بین المللی که در محل دایمی نمایشگاههای شهر باتومی برگزار می‎شود، شرکت کرد و در سه بخش عکس، کتاب  و صنایع دستی؛ شامل تصاویری زیبا و دیدنی از آثار معماری، مناظر طبیعی ایران ، کتب متنوع و نفیس و نیز صنایع دستی آثاری را به نمایش گذاشت که بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفت.

 

گفتنی شهر باتومی در فاصله 380 کیلومتری از تفلیس، پایتخت گرجستان قرار دارد و یکی از بنادر مهم تجاری محسوب می شود که به طور سالیانه مورد بازدید توریست‎های کشورهای مختلف من جمله هموطنان ایرانی قرار می گیرد./994/ب103/د

ارسال نظرات