۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۶۹۰۸۷

پیکر 2 شهید نیروی انتظامی در تبریز تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکرهای پاک و مطهر شهیدان عباس صفری و صمد ببرافکن که در مقابله با اشرار و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌ بودند، امروز در تبریز تشییع شد.
تشييع پيکر 2 شهيد نيروي انتظامي در تبريز تشييع پيکر 2 شهيد نيروي انتظامي در تبريز تشييع پيکر 2 شهيد نيروي انتظامي در تبريز تشييع پيکر 2 شهيد نيروي انتظامي در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پیکرهای پاک دو شهید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز بر دوش مردم شهیدپرور، مؤمن و متدین تبریز تشییع شد و و پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برای خاکسپاری به گلزار شهدای وادی رحمت تبریز و باسمنج منتقل شدند.


پیکرهای پاک و مطهر شهیدان عباس صفری و صمد ببرافکن که در مقابله با اشرار و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌اند، صبح امروز در میان حزن و اندوه مردم شهیدپرور تبریز از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی تا میدان شهدا تشییع شد.


این مراسم که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسؤولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم تبریز همراه بود، با مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و قرائت اشعاری در ثنای خاندان عصمت و طهارت، پیگیری شد.


حجت الاسلام شریفی، رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: ایران اسلامی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق هزاران شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در حقیقت می توان ایران را قربانی تروریسم بین المللی دانست.


وی با بیان این‌که سازمان های بین المللی و مدعی مبارزه با تروریسم و مواد مخدر هیچ اقدام عملی در مبارزه با تولید این ماده افیونی نداشته اند، گفت: پس از اشغال افغانستان توسط نیروهای آمریکایی نه تنها کاشت و تولید مواد مخدر در افغانستان کاهش و متوقف نشد، بلکه شاهد افزایش تولید نیز بوده ایم.


حجت الاسلام شریفی با اشاره به این‌که دشمنان نظام اسلامی با ترویج مصرف مواد مخدر طبیعی و صنعتی به دنبال سلب اراده جوانان ایرانی هستند، افزود: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به صورت جدی با عاملان تولید، توزیع و قاچاق مواد مخدر برخورد می کند و طبق قانون مجازات های سنگین برای عاملان این جنایت بشری اعمال خواهد کرد.


گفتنی است، استاندار آذربایجان شرقی نیز پیش از برگزاری این مراسم با حضور بر سر پیکرهای مطهر این شهیدان، ضمن قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل، به مقام والای شهیدان ادای احترام و با چند تن از اعضای خانواده این شهیدان دیدار و با آنان ابراز همدردی کرد./935/پ202/س

ارسال نظرات