۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۶۹۷۰۹

سومین کنگره ملی قرآن ‌پژوهی و طب در ارومیه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر کنگره قرآن‌ پژوهی و طب دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: آذر ماه امسال سومین کنگره ملی قرآن پژوهی و طب به میزبانی شهرستان ارومیه با حضور اساتید دانشگاهی و حوزوی سراسر کشور در ارومیه برگزار می شود.
همايش قرآن پژوهي و طب

مرتضی متذکر، دبیر کنگره قرآن‌ پژوهی و طب دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر اظهار داشت: کنگره ملی قرآن پژوهی و طب امسال برای سومین بار با هدف ارائه آخرین مقالات و دستاوردهای علمی مراکز علمی، دانشگاهی و حوزوی کشور در رابطه با حوزه سلامت و قرآن کریم در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار می شود.

 

متذکر گفت: فراخوان ارسال مقالات ابتدای نیمه دوم سالجاری انتشار می یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد 300 اثر از 26 استان کشور در قالب مقالات علمی به دبیرخانه کنگره ملی قرآن پژوهی و طب ارسال شد، که از این تعداد 179 مقاله از سوی اعضای هیئت علمی و حوزوی انتخاب و در طول همایش، 35 مقاله به صورت سخنرانی و 142 مقاله به صورت پوستر ارائه شد.

 

این مسؤول محل برگزاری سومین کنگره قرآن ‌پژوهی و طب را پردیس نازلو دانشگاه علوم پزشکی ارومیه عنوان کرد و یادآور شد: دو خوابگاه بزرگ شهدای گمنام با ظرفیت 450 نفر و خوابگاه کوثر با ظرفیت 250 نفر و سلف سرویس دانشگاه با ظرفیت 1500 نفر آماده پذیرایی از شرکت‌کنندگان در این کنگره است.

 

متذکر در پایان خاطرنشان کرد: سالن 9 دی با ظرفیت بیش از 450 نفر با امکانات فرهنگی، رفاهی و ورزشی برای اجرای برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

دبیر کنگره قرآن‌ پژوهی و طب دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در پایان به رتبه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در اجرای فعالیت های قرآنی اشاره کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جزو 10 دانشگاه برتر کشور در زمینه فعالیت‌های قرآنی است./936/ت303/ب

ارسال نظرات