۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۱۷۰۰۹۲

هشدار عراق به رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ بغداد به اسرائیل درمورد استفاده از حریم هوایی عراق به منظور حمله به ایران و عواقب آن برای اسرائیل هشدار داده است.
هشدار عراق به اسرائيل

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای آمریکا شبکه وابسته به پنتاگون در خبری گفت: خبرگزاری فرانسه از قول دولت عراق گزارش داده است که بغداد به اسرائیل درمورد استفاده از حریم هوایی عراق به منظور حمله به تأسیسات اتمی ایران و عواقب آن برای اسرائیل هشدار داده است.
گفتنی است حسین شهرستانی معاون نخست وزیر عراق در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت: در صورتی که دولت عبری بخواهد تهدید هایش را علیه ایران عملی کند، عراق به هرگونه نقض حریم هوایی‌اش پاسخ خواهد داد.
وی در پاسخ به این سوال که در صورت اجرای تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران، پاسخ عراق چگونه خواهد بود، گفت: روشن است که عراق از واکنش خود پرده بر نمی‌دارد.
وی ادامه داد، عراق هرگز اجازه استفاده از حریم هوایی اش، برای حمله به سوریه را نیز نخواهد داد همچنین اجازه نخواهد داد که از حریم هوایی و یا خاکش برای انتقال سلاح به سوریه نیز استفاده شود.
لازم به ذکر است عراق رابطه دیپلماتیکی با رژیم صهیونیستی ندارد و بر همین اساس پیام خود را از طریق کشورهای دیگر به این رژیم رسانده است./9161/1415/خ

ارسال نظرات