۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۱۷۰۶۳۶

تحصیل بیش از 400 طلبه در مرکز بزرگ اسلامی مهاباد

خبرگزاری رسا ـ مدیرمرکز بزرگ اسلامی مهاباد از تحصیل بیش از 400 طلبه و روحانی اهل سنت در این مرکز درپایه های مختلف تحصیلی خبر داد.
تحصیل بیش از 400 طلبه در مرکز بزرگ اسلامی مهاباد

حجت الاسلام سعید عسگری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 70 طلبه و 350 روحانی اهل سنت در دو مدرسه مرکز اسلامی مشغول فراگیری احکام و معارف اسلامی هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های این مرکز گفت: در حال حاضر دوره‌های آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید برای طلاب در این مرکز برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عسگری با بیان این که دوره‌های تفسیر قرآن برای طلاب پایه‌های 4 و 5 برگزاری می‌ شود، تصریح کرد: دوره های قرآنی این مرکز به‌ صورت شش ماهه اجرا و در پایان هر دوره آزمون پایانی برای اعطای مدرک به طلابی که موفق به کسب حد نصاب نمره شوند، برگزار می ‌شود.

 

حجت‌الاسلام عسگری زمان برگزاری آزمون نهایی این دوره از کلاس ‌های قرآنی مرکز بزرگ اسلامی مهاباد را اواسط خردادماه اعلام کرد و افزود: برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی، اعزام به نمایشگاه ‌های کتاب، برگزاری کلاس‌های مکالمه زبان عربی از دیگر فعالیت های این مرکز است که در راستای اهداف نظام و تربیت نیروی متعهد دینی انجام می شود.

 

مدیرمرکز بزرگ اسلامی مهاباد در ادامه با اشاره به فرا رسیدن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور، حضور همیشگی و پرشور مردم را مهم ترین عامل در خلق حماسه سیاسی عنوان کرد.

 

وی با بیان این که رهنمودهای رهبری در خصوص انتخاب اصلح باید برای همه نصب العین قرار بگیرد، بر ولایتمدار بودن رییس جمهور آینده تاکید کرد و گفت: شجاع و مدبر بودن در برابر طرح ها و برنامه های تفرقه افکنانه دشمنان خارجی و داخلی شاخصه ای است که فرد انتخابی باید از آن بهره مند باشد./936/ت303/ب

ارسال نظرات