۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۷۰۷۳۲

چند خبر انتخاباتی از شمال کشور

خبرگزاری رسا ـ سفر سعید جلیلی به مازندران و گلستان، لغو سخنرانی حجت الاسلام روحانی در آمل و بابل و سفر رضایی به گیلان مهم ترین اخبار انتخاباتی امروز شمال کشور است.
انتخابات

پیام صوتی حجت الاسلام روحانی به مردم آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مراسم استقبال از حجت الاسلام حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آمل لغو شد.


حجت الاسلام حسن روحانی در پیامی صوتی به مردم آمل با بیان این که سلام بر مردم عزیز آمل و شهر هزار سنگر آن، گفت: آرزویم این بود که در خدمت شما بودم.


نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: متاسفانه تراکم برنامه ها و استقبال مردم عزیز و شهید پرور مازندران فرصت نداد که به خدمت شما مردم عزیز برسم و با همه وجود از شما تشکر می کنم.


حجت الاسلام روحانی با بیان این که به شما قول می دهم که در اولین فرصت خدمت شما برسم و در محضر شما باشم و بتوانم با مردم غیور و بزرگ آمل از نزدیک صحبت کنم ، ادامه داد: سلام بر مردم عزیز  آمل، سلام بر مازندران و سلام بر ایران...


وی ادامه داد: قرار ما روز 24 خرداد در پای صندوق های رای که ما پیروز هستیم.

 

سفر جلیلی به مازندران

سعید جلیلی، کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری قرار است سه شنبه این هفته به منظور تبیین مواضع انتخاباتی خود به مازندران سفر کند.

 

به گزارش رسا، سعید جلیلی قرار بود دو هفته قبل به مازندران سفر کند که سفرش لغو شد که قرار است عصر روز سه شنبه در مسجد جامع شهرستان ساری با مردم مازندران سخن بگوید.

 

سفر عارف به گیلان

محمدرضا عارف، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز سه‌شنبه 21 خرداد با مردم گیلان دیدار می‌کند.

 

احتمالاً دیدار مردمی عارف در مهدیه رشت برگزار خواهد شد.

 

سفر رضایی یه گیلان

همچنین محسن رضایی، دیگر کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت ده صبح روز چهارشنبه 22 خرداد در سالن تختی ورزشگاه عضدی رشت با مردم دیدار می‌کند.

  

رونمایی از پوستر سفر تبلیغاتی جلیلی به مازندران

در آستانه سفر انتخاباتی جلیلی به مازندران، حامیان وی پوستر سفر تبلیغاتی جلیلی به مازندران را رونمایی کردند.

 

همچنین در چند شب گذشته برخی از بنرهای تبلیغاتی جلیلی در مرکز استان از سوی افرادی ناشناس ربوده شد که این مسأله مورد پیگیری قرار گرفت./950/د101/ب

ارسال نظرات