۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۷۱۱۲۲

سخنرانی ولایتی فردا در جمع روحانیت آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ دومین سفر انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی به استان آذربایجان‌شرقی فردا صبح با حضور در جمع روحانیت و اقشار مختلف مردم تبریز آغاز می شود.
ولايتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، دومین سفر انتخاباتی دکتر علی‌اکبر ولایتی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی فردا با استقبال جامعه روحانیت مبارز استان در تبریز آغاز خواهد شد.


بنابر این گزارش، ولایتی فردا ساعت 30/9 وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شده و پس از استقبال برخی از اعضای جامعه روحانیت مبارز و اقشار مختلف مردم تبریز به سمت مصلای اعظم امام خمینی(ره) حرکت کرده و در جمع روحانیان، طلاب و اساتید حوزه های علمیه سخنرانی خواهد کرد.

 

پیش از این نیز جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی با صدور بیانیه های جداگانه‌ای از کاندیداتوری ولایتی حمایت کرده و از عموم مردم برای شرکت در حماسه سیاسی 24 خرداد دعوت کرده بودند.

 

سفر دکتر ولایتی فردا به تبریز در حالیست که عصر همان روز محسن رضایی برای چندمین بار با هدف تبلیغات انتخاباتی و سخنرانی در جمع مردم تبریز به این شهر سفر می کند، مراسم سخنرانی این نامزد انتخاباتی از ساعت 17 در سالن پورشریفی تبریز خواهد بود./935/پ203/ب

ارسال نظرات