۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۱۲۶۴
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی:

ایجاد تردید در دستاوردهای انقلاب سناریوی دشمن جهت مقابله با گفتمان مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تا کنون با توسل به گفتمان مقاومت پاسخی قاطع به زیاده خواهی های مستکبرین عالم داده است، گفت: ایجاد تردید در دستاوردهای انقلاب سناریوی دشمن جهت مقابله با گفتمان مقاومت است
مدير حوزه علميه آذربايجان غربي، حجت الاسلام قهرماني

حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی تاکنون توانسته با تکیه بر گفتمان مقاومت و پایداری پاسخ قاطعی به زیاده خواهی های استعمارگران بدهد؛ بنابراین اگر بخواهیم در شرایط کنونی کوتاه بیاییم دشمن آزادگی، حریت و استقلال ما را دستاویز اهداف خود قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: تنها راه مقابله در برابر مستکبران و زیاده خواهان عالم این است که ما مقاومت و ایستادگی سرسختانه داشته باشیم.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: ایجاد تردید در دستاوردهای گفتمان مقاومت، سناریوی جدید و روانشناسی شده دشمن برای مقابله با ایستادگی و مقاومت کسانی است که همچنان پاسدار حریت و استقلال ملت ایران هستند.

حجت الاسلام قهرمانی با بیان این که دشمن با تضعیف گفتمان انقلاب در پی بی تفاوت نشان دادن به این گفتمان است گفت: هدف دشمن دست برداشتن مردم از ایستادگی است تا از این راه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی درعرصه فراملی تردید ایجاد کنند.  

مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی با بیان این که ایجاد تردید و شبهه ترفند شیاطین و دشمنان اسلام است، تصریح کرد: بدخواهان اسلام همواره از تاریخ صدر اسلام تا کنون در تلاش بودند تا با ایجاد شک و تردید و تفرقه انداختن میان امت اسلامی اهداف خود را پیش ببرند.

کناره گیری از گفتمان مقاومت عقب ماندن از اهداف انقلاب را در پی دارد

وی تأکید کرد: هرگاه جهان اسلام به ویژه انقلاب اسلامی در برابر دشمنان آگاهانه ایستادگی کرده و راه نفوذی برای دشمن قرار نداده توانسته موفقیت های بسیاری کسب کرده و امتیازات مطلوبی را هم از دشمن گرفته است.

حجت الاسلام قهرمانی ادامه داد: اما هرگاه در برابر زیاده خواهی مستکبران کوتاه آمده ایم ضرر کرده ایم و در رسیدن به اهدافمان عقب مانده ایم.

امام جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: امروز دشمن با ظریف ترین شیوه ها درصدد است که ملت ایران را با وادارکردن به صلح و مذاکره در برابر مواضع خود منزوی کند؛ چراکه آنها ثابت کرده اند کینه ای دیرینه با تمامیت اسلام، قرآن، نظام و انقلاب اسلامی در تاریخ دارند و در حقیقت با مبانی دینی مخالف هستند.

وی با اشاره به اینکه هرگاه فکر کنیم دشمن در طراحی های خود به سود و منافع ملت ایران فکر می کند و می تواند کشورمان را به سعادت نزدیک کند ساده لوحی کرده ایم، گفت: امروز در آستانه انتخابات دشمن از روش های کارشناسی شده پیچیده ای در برابر ملت ایران استفاده می کند تا با ایجاد شک و دودلی نگذارد ملت به انتخاب اصلح برسد.

ایجاد انحراف در گزینه اصلح؛ هدف دشمن در جریان رسانه ای مخالف گفتمان مقاومت

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند مردم گزینه ای را انتخاب کنند که با آنها سرسازش و مذاکره به نفع پیشبرد اهدافشان داشته باشد.

مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی با تأکید بر این که دشمنان اسلام در ادوار گذشته چهره شوم خود را برای ملت ایران آشکار کرده اند، اظهار داشت: مستکبران در جهان، استعمار را شیوه سلطه گری های خود قرار داده اند.

حجت الاسلام قهرمانی در پایان تصریح کرد: امروز استکبار از شیوه های نوینی برای بهره کشی از ملتها استفاده می کند و در آستانه انتخابات تلاش دارد با جریان رسانه ای خود افکار عمومی ملت ایران را از انتخاب گزینه اصلح منحرف کند./936/ت302/غ

ارسال نظرات