۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۳
کد خبر: ۱۷۱۴۱۳

بصیرت و هوشیاری لازمه حضور حماسی در انتخابات 24خرداد است

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل مؤوسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی گفت: حضور حماسی و مقتدرانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح باعث پیشرفت ایران اسلامی و زمینه ساز تحقق حماسه اقتصادی در کشور می شود.
انتخابات

مهدی کاتب، مدیرعامل مؤوسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با دعوت از اقشار مختلف مردم جهت حضور در پای صندوق های رأی گفت: شایسته است ملت پرشور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و با شرکت گسترده در انتخابات، ضمن ایجاد وحدت و همبستگی ملی، باعث یأس و ناامیدی دشمنان در پیشبرد اهداف خصمانه خود علیه انقلاب و نظام اسلامی شوند.

 

وی افزود: اهمیت این دوره از انتخابات با توجه به وجود دو انتخاب سرنوشت ساز یعنی انتخاب ریاست جمهوری و اعضای شورای اسلامی شهرو روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

کاتب ادامه داد: مردم غیور، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با شرکت در این حماسه بزرگ تاریخی و انتخاب اصلح، مانند دوره های قبل پاسخی دندان شکن به دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم می دهند.

 

مدیر عامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم در ادامه خاطرنشان کرد: اینک پس ازعبور از گردنه‌های سخت تاریخی، به فرموده مقام معظم رهبری بشریت در پیچ بزرگ تاریخی و بسیار مهمی قرار گرفته که ملت‌های مسلمان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی بایستی با هوشمندی و بصیرت هرچه تمام‌ تر از این پیچ بزرگ تاریخی با موفقیت عبور کرده و با وحدت و همدلی بین ملت‌ها و دولت‌های اسلامی در برابر هجمه‌های وحشیانه زورگویان و ابرقدرتان ایستادگی کرده و از صراط مستقیم اسلام و انقلاب خارج نشوند.

 

این مسؤول یادآور شد: مؤوسسه دارالحافظین قرآن کریم نیز با تأسی از امام راحل‌ و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، برای پیشرفت کشور عزیزمان اطاعت از دستور مقام معظم رهبری جهت شرکت همه جانبه در انتخابات و جهت در هم کوبیدن توطئه دشمنان ایران اسلامی مبنی بر حضور کم جوانان در انتخابات همگام با سایر سازمان های مردم نهاد و مردم عزیز کشورمان در انتخابات  شرکت خواهیم کرد.

 

مدیرعامل مؤوسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی در پایان با دعوت از مردم فهیم استان برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای و انتخاب شایسته‌ترین افراد، حضور همه جانبه اقشار مختلف مردم به خصوص جامعه قرآنی را بیانگر جامعه قرآنی استان حمایت از اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی و ولایتمداری اهل قرآن عنوان کرد./936/ت303/ب

ارسال نظرات