۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۷۱۵۳۴
یکی از علمای لبنان:

سلاح مقاومت در برابر تروریست‎ها قرار گرفته است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شیعه لبنان با اشاره به تلاش تروریست‎ها برای ایجاد فتنه در این کشور، گفت: سلاح مقاومت در برابر تروریست‎ها قرار گرفته است.
حسن عبدالله از علماي منطقه صور و جبل عامل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عبدالله از علمای صور و جبل عامل لبنان، امروز در دیدار با گروهی اهالی این منطقه با ابراز نگرانی از وخیم شدن اوضاع این کشور بیان داشت: فتنه مذهبی در لبنان و سایر کشورهای اسلامی در حال شعله ور شدن است.

وی افزود: حمله‌ موشکی تروریست‌های مستقر در سوریه به مناطق مسکونی لبنان نیز در راستای دامن زدن به اختلافات موجود بین مردم لبنان صورت می‌پذیرد.

 

این عالم لبنانی اظهار داشت که افزایش قتل و ربودن شهروندان بی‌گناه در لبنان از سوی تروریست‌ها از جمله اقدامات این گروه‌های جنایتکار برای ایجاد فتنه است.

 

حجت الاسلام حسن عبدالله گفت: آیا با این وجود باز هم برخی ادعا می‌کنند که سلاح مقاومت نباید به روی این افراد جنایتکار گرفته شود.

 

وی استفاده این گروه‌ها از فتواهای دینی را محکوم کرد و گفت: این افراد به بهانه دین و مذهب به کشتار مردم بیگناه می‌پردازند و این مورد به هیچ وجه از نظر شریعت اسلام قابل قبول نیست.

 

حجت الاسلام حسن عبدالله تاکید کرد که تنها راه مقابله با گروه‌های تکفیری، یکپارچگی و وحدت مسلمانان در برابر فتنه‌های مذهبی و طایفه‌ای است.

 

وی بیان داشت: درحالی که رژیم صهیونیستی به تهدیدات مستمر خود ادامه می‌دهد متاسفانه برخی از مسلمانان مشغول درگیری داخلی هستند./983/ب902/د

ارسال نظرات