۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۷۱۵۴۴
با افشای انجام حملات سایبری؛

چین وارد جنگی تازه علیه آمریکا شد

خبرگزاری رسا _ سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنشی محتاطانه گفته است: چین مانند بسیاری از کشورها هدف حملات سایبری است و مخالف جدی آن محسوب می شود..
 چين و آمريکا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، بی بی سی فارسی گفت: جوزف اسنودن در پرده برداری از عملیات اطلاعاتی آمریکا در کشورهای مختلف گفته است: این کشور 61هزار عملیات هک در شبکه های کشورهای دیگر انجام داده است از جمله دانشگاهی در هنگ کنگ.


به گفته بی بی سی؛ مقامات آمریکایی هنوز در مورد این رسوایی سخنی نگفته اند ولی آنچه که واضح است به دردسر افتادن هر چه بیشتر آقای اسنودن از اینگونه افشاگری ها است.،


بی بی سی فارسی در ادامه افزود: سخنگوی وزارت خارجه چین نیز در واکنشی محتاطانه گفته است: چین مانند بسیاری از کشورها هدف حملات سایبری است و مخالف جدی آن محسوب می شود. ما معتقدیم که معیارهای دوگانه داشتن در زمینه حمله های سایبری و اینترنتی به نفع هیچ کس نیست.

این شبکه در انتها گفت: این سخن نشان دهنده نوعی کنایه به دولتمردان آمریکا است زیرا آنها چین را تحت فشار گذاشته اند که حملات سایبری اش را علیه آمریکا متوقف کند. بنابراین اگر خود آمریکا آن حملات را علیه چین انجام داده باشد، معیاری دوگانه را دستور کار دارد./ 1421/ 9161/خ

ارسال نظرات