۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۷۱۹۸۷
مدیر حوزه علمیه تبریز:

حماسه 24 خرداد نویدبخش پیروزی‎های دیگر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سیدی‌ثانی گفت: رییس جمهور منتخب بایستی مولفه‌های وحدت، ولایت مداری و قدرشناسی آرای مردم را مدنظر قرار دهد.
حجت الاسلام سيدي ثاني

حجت الاسلام سیدحسین سیدی‌ثانی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد را دارای پیام مهمی برای دشمنان دانست و اظهار داشت: این حضور انقلابی دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب، امام راحل و شهدا بود که در نهایت ننگی بر پیشانی دشمنان ملت ایران محسوب می شود.


وی با بیان این‌که حضور حداکثری مردم در انتخابات تمام تفکرات نخ‌نما شده آمریکا در صحنه مجادله با ایران را رسوا کرد، گفت: باور قلبی مردم ایران به تداوم انقلاب و مسیر ولایی موجب خلق حماسه ای شد که اردوگاه استکبار را درهم کوبید و ثابت کرد که هر گاه ملت در صحنه حضور داشته‌اند، دشمنان در برابر ایران اسلامی عاجز بوده اند.


حجت الاسلام سیدی‌ثانی ادامه داد: آنان که تبلیغ می کردند حضور مردم هیچ خاصیتی ندارد، باید امروز عقب‌نشینی رسانه‌های غربی و وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی را مشاهده کنند، حضور پررونق مردم نه تنها دشمنان و استکبار جهانی را به موضع انفعال فرو برده است، بلکه نویدبخش پیروزی های دیگری برای ملت ایران است.


مدیر حوزه علمیه تبریز رأی بالای مردم را پشتوانه عظیمی در بر هم زدن تمام معادلات نظام کفر ارزیابی کرد و گفت: صلابت امروز ما بر گرفته از دو رکن پشتیبانی ملت از نظام و ولایت است، ملت با حضور حداکثری خود تأکید کردند که رییس جمهور منتخب بایستی مولفه‌های وحدت، ولایت مداری و قدرشناسی آرای مردم را مدنظر قرار دهد.


وی تصریح کرد: انتخابات 24 خرداد اسفند نشان داد، هر گاه دشمنان توطئه های رسانه ای خود را علیه ملت ایران افزایش داده اند، این مردم پرشورتر از گذشته در صحنه ها حاضر می شوند. علیرغم تلاش چند ماهه استکبار جهانی برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات، همگان دیدند که حماسه ماندگار 24 خرداد تمامی معادلات دشمنان را بر هم زد.


حجت الاسلام سیدی‌ثانی با اشاره به اعتراف رسانه‌های مغرض غربی نسبت به حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات روز گذشته خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات مهری تاییدی به نظام، مکتب اسلام، ولایت و لبیک به رهبر معظم انقلاب در دفاع از آرمان های انقلاب بود.


مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز در پایان با تأکید بر بهره‌مندی نظام از برکات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و معنوی حضور پرور مردم در انتخابات گفت: امروز بهترین فرصت برای اثبات حقانیت ملت ایران است، البته اتحاد، وحدت و یکدلی در هر زمانی لازمه ناامیدی دشمنان و تعالی انقلاب است./935/ت302/ب

ارسال نظرات