۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۷۲۰۸۹
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

تکفیری‎ها را با روحیه عاشورایی شکست می‎دهیم

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان از کمک تسلیحاتی آمریکا به شورشیان مسلح در سوریه انتقاد کرد و گفت: مقاومت اسلامی با روحیه عاشورایی، گروه‌های تکفیری و تروریستی را شکست می‌دهد.
سيد هاشم صفي الدين، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت که امروز در منطقه الشهابیه برگزار شد با انتقاد از تصمیم جدید آمریکا در کمک تسلیحاتی به شورشیان مسلح در سوریه، بیان داشت: این تصمیم آمریکا نشانگر نگرانی دولتمردان این کشور از شکست نقشه‌هایشان در سوریه است.
 
وی خاطرنشان کرد: این تصمیم به افزایش جنایت‌های گروه‌های مسلح منتشر می شود و آمریکا مسؤول اصلی این جنایت‌ها خواهد بود.
 
این عضو ارشد حزب الله لبنان اظهار داشت: دیگری جای هیچ شکی وجود ندارد که پروژه ای آمریکایی ـ صهیونیستی به دنبال تخریب و چندپاره کردن سوریه است.
 
حجت الاسلام صفی الدین گفت: آمریکا و برخی کشورهای منطقه مدت‌هاست که به صورت آشکار به یاری شورشیان و تروریست ها در سوریه می پردازد.
 
وی افزود: مقاومت اسلامی همانگونه که با روحیه عاشورایی در برابر ارتش صهیونیستی ایستاد و این رژیم را شکست داد به مقابله با گروه های تکفیری در سوریه می پردازد.
 
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد که حمایت آمریکا از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه از یک سو و کمک نظامی به شورشیان مسلح از سویی دیگری بیانگر این مطلب است که رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری در یک جبهه حضور دارند./983/ب902/
ارسال نظرات