۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۱۷۲۱۶۳
کارشناس صدای آمریکا؛

پارلمان انگیس مخالف ارسال سلاح به شورشیان است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس صدای آمریکا: این احتمال بسیار زیاد است که نمایندگان هر سه حزب اصلی این کشور با تصمیم نخست وزیر در پارلمان مخالفت کنند.
پارلمان انگيس مخالف ارسال سلاح به شورشيان است

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه دولتی صدای آمریکا در خبری به برسی آخرین تحولات سوریه و کمک های تسلیحاتی انگلیس به شورشیان سوریه پرداخت.
کارشناس این شبکه در خصوص کمک های تسلیحاتی انگلیس به سوریه و نظر نخست این کشور در مورد صلاحیت اپوزیسیون این کشورگفت: به گفته نخست وزیر انگلیس، در میان اپوزیسیون سوریه عناصر بسیار ناباب و غیر مطلوب وجود دارد که بسیار خطرناک و افراطی هستند که وی حاضر نیست هیچ ارتباطی با آنها داشته باشد.
گفتنی است گروه های شورشی وابسته به القاعده همانند جبهه النصر عامل اصلی جنگ و قتل عام مردم در سوریه هستند که توسط کشورهای همسایه این کشور همانند ترکیه و قطر، از لحاظ تسلیحاتی، آموزشی و مالی، کمک می شوند.
کارشناس صدای آمریکا در ادامه گفت: با توجه به تصمیم اخیر اتحادیه اروپا مبنی بر لغو تحریم تسلیحاتی حتی اگر نخست وزیر انگلیس تصمیم به ارسال سلاح به شورشیان داشته باشد، این احتمال بسیار زیاد است که نمایندگان هر سه حزب اصلی این کشور با این تصمیم در پارلمان مخالفت بکنند.
لازم به ذکر است در میان سران کشورهای حامی تروریست در سوریه، پس از پیروزی های قابل توجه ارتش در قبال شورشیان بر سر چگونگی ادامه حمایت از آنها، اختلاف شدیدی به وجود آمده است./1415/9161/خ

ارسال نظرات