۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۷۲۸۴۷
آیت الله آل‌هاشم:

خلق حماسه 24 خرداد مدیون رهنمودهای رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که دوست و دشمن بر نقش ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در این برهه از نظام اعتراف دارند، گفت: ملت از هر لحاظ مدیون رهبر معظم انقلاب است.
آيت الله آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سیدمحمد تقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان این‌که حماسه 24 خرداد پیام‌های بسیار مهمی به دشمنان نظام اسلامی داشت، اظهار داشت: این حماسه بزرگ سیاسی بار دیگر بر نقش و جایگاه ارزشمند رهبری در هدایت کشتی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

 

وی با بیان این‌که دوست و دشمن بر نقش ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در این برهه از نظام اذعان دارند، تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان نظام چشم طمع به نظام داشته و هر لحظه به دنبال فرصتی برای براندازی انقلاب اسلامی بودند، حضرت آیت الله خامنه ای با درایت مثال‌زدنی کشور را از این پیچ مهم تاریخی به سلامت هدایت کرد.

 

امام جمعه موقت تبریز با تقدیر از حضور گسترده مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی گفت: مشارکت بیش از 72 درصدی مردم در انتخابات 24 خرداد اثبات کرد که تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران ظالمانه، بی‌تأثیر و بیهوده در اراده و عزم ملت ایران است.

 

آیت الله آل‌هاشم با تأکید بر این‌که از هر لحاظ مدیون رهبر معظم انقلاب هستیم، گفت: رهبرمعظم انقلاب اسلامی با تدابیر هوشمندانه خود نقشه های دشمنان را خنثی کردند، به حق بعد از امام راحل، حضرت آیت الله خامنه‌ای با درایت و آینده‌نگری همه مشکلات موجود را حل و کشور را از تمام گردنه ها به خوبی رهبری کردند.

 

وی با بیان این‌که انتخابات جمعه هفته قبل در سلامت، امنیت و اوج نشاط سیاسی ملت ایران برگزار شد، گفت: حضور سایر نامزدهای ریاست جمهوری در عرصه انتخابات نیز بر شور و هیجان فضای رقابتی افزود، اما باید توجه داشت که امروز دوران رقابت به پایان رسیده و بقیه نامزدها باید دست در دست هم دولت جدید را در مسیر خدمت به کشور یاری دهند.

 

آیت الله آل هاشم در ادامه به تشریح پیام‌های مهم حضور حداکثری و آگاهانه ملت پای صندوق های رأی پرداخت و خاطرنشان کرد: حضور گسترده و با شکوه مردم در انتخابات به همه جهانیان نشان داد ایرانیان به نظام اسلامی، انقلاب و روحانیت علاقه دارند و هرگز تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان قرار نمی گیرند.

 

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز صدور فرمان امام خمینی مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغ دین تنها وظیفه انحصاری قشر خاصی از جامعه نیست، ترویج دین بر عهده هر مسلمان است و باید نسبت به تبلیغ احکام اسلامی به عنوان وظیفه همگانی نگریسته شود.

 

وی در پایان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فرمانده دلاور دوران دفاع مقدس، شهید مصطفی چمران اظهار داشت: شهید چمران با وجود این‌که دارای تحصیلات عالی در غرب بود و دیگر کشورهای جهان برای حضورش تلاش می کردند، شرکت در جبهه ها و در کنار رزمندگان جنگ تحمیلی را بر همه چیز ترجیح داد و در نهایت به اوج خواسته قلبی خود، شهادت رسید./935/پ201/ش

ارسال نظرات