۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۷۳۶۰۴
جان مک کین؛

پوتین در چشم آمریکا انگشت فرو می کند

خبرگزاری رسا ـ جان مک کین سناتور آمریکایی عملکرد روسیه درباره سفر اسنودن به مسکو را بازگشت به جنگ سرد توصیف کرد.
جان مک کين

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه دولتی صدای آمریکا در خبری به بررسی موضوع افشاگری های ادوارد اسنودن در خصوص ورود به حریم خصوصی افراد و شنود مکالمات تلفنی مردم آمریکا و اختلافات پیش آمده بین روسیه و آمریکا پرداخت و گفت: به نظر می رسد روسیه و آمریکا در تلاش هستند تنشی را که بر سر تقاضای استرداد ادوارد اسنودن از سوی آمریکا و خودداری روسیه از همکاری در این زمینه پیش آمده کاهش دهند. این درحالی است که قانون گذاران آمریکایی رییس جمهور روسیه را در این ارتباط مورد انتقاد قرار داده و او را متهم به بازگشت به سیاست زمان جنگ سرد کردند.
گفتنی است تنش میان روسیه و آمریکا بر سر افشاگری های اسنودن و سفرش به روسیه بالا گرفت تا جایی که جان کری وزیر خارجه آمریکا گفته بود رد تقاضای آمریکا از جانب روسیه پیامده هایی دربر خواهد داشت.
همچنین جان مک کین سناتور آمریکایی عملکرد روسیه درباره سفر اسنودن به مسکو را بازگشت به جنگ سرد توصیف کرد. این سناتور جمهوری خواه با تکرار نظرات هم قطارانش گفت: همیشه چنین به نظر می رسد که پوتین در چشم آمریکا انگشت فرو می کند. چه موضوع سوریه و چه موضوع ایران، و حال در مورد اسنودن./1415/9161/خ

ارسال نظرات