۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۷۴۵۶۷

بی بی سی: مرسی از خودی ها دور خورد

خبرگزاری رسا ـ وزارت کشور مصر بیانیه ای صادر کرد که در آن تاکید دارد در کنار ملت مصر می ایستد و در برابر هر نوع خشونت ایستادگی خواهد نمود و با وزارت دفاع مصر نیز هماهنگی خواهد داشت.
بحران مصر

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی فارسی پیرامون تحولات مصر گفت: ساعاتی پس از اذان ظهرِ چهارشنبه، وزارت کشور مصر بیانیه ای صادر کرد که در آن تاکید دارد در کنار ملت مصر می ایستد و در برابر هر نوع خشونت ایستادگی خواهد نمود و با وزارت دفاع مصر نیز هماهنگی خواهد داشت.


به گفته بی بی سی؛ این در حالی است که وزارت کشور در ناآرامی های چند ماه قبل در کنار محمد مرسی بود و با معترضین درگیر می شد و بارها دیدیم که معترضین، خودروهای پلیس را به آتش می کشیدند اما اکنون مردم همراه با پلیس، در اعتراضات حضور دارند.


این شبکه در ادامه افزود: این بیانیه تاکید دارد که آقای مرسی دیگر وفاداری وزارت کشور را کاملا از داده است. معترضین نیز از این اتفاق خوشحالند و می دانند که ارتش با مردم است.


بی بی سی در انتها گفت: خبرهای ضد و نقیضی حاکی از آن است که محمد البرادعی، محمد الطیب شیخ الازهر و همچنین پاپ مسیحیان قبطی به وزارت دفاع رفته اند تا با ژنرال عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع مصر دیدن کنند. البته این خبر از سوی روزنامه الاهرام که روزنامه دولتی مصر می باشد تکذیب شده است./1421/9161/خ

 

ارسال نظرات