۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۷۴۶۴۷
امام جمعه یزد:

3 هزار سایت علیه واقعه غدیر فعالیت می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه یزد گفت: امروز اکتفا کردن به خطبه غدیرکافی نیست و باید با تشکیل کلاس‏های استدلالی روی این موضوع کار شود زیرا محتوای غدیر زمینه ساز اسلام می‏باشد.
اينترنت

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد، در جمع اعضای ستاد بازخوانی واقعه غدیر، با بیان این که حدود سه هزار سایت خبری بر ضد واقعه غدیر فعالیت می‏کنند، گفت: حساسیت واقعه غدیر به لحاظ مهم بودن سبب شده است که دشمن همه توان خود را برای از بین بردن این حادثه بزرگ به کار بگیرند.

وی با بیان این که محتوا و آثار غدیر همانند موجی است که رسانه‏های دنیا را به خود مشغول کرده است؛ افزود: قبل از انقلاب حادثه غدیر فقط در کتاب ها بود و اثری از آن در رسانه وجود نداشت ولی شرایط فرق کرده است و با رسانه ای شدن غدیر سبب شده است که تمرکز دشمنان به این سوی بیاید.

آیت الله ناصری با اشاره به این که دشمنان در صدد هستند تا ذهن جوانان را نسبت به واقعه غدیر منحرف کنند؛ گفت: دشمنان اسلام برای این که نام شیعه در جهان مطرح نباشد دست به هر کاری می زنند و وظیفه ما این است که اهداف آن‏ها را بفهمیم و برای مقابله با انحرافات آن‏ها راه حلی را بیاندیشیم.

وی با بیان این که مسئله اهل بیت و غدیر حساسیتی صدها برابر از گذشته دارد؛ اظهار داشت: امروز اکتفا کردن به خطبه غدیرکافی نیست و باید با تشکیل کلاس‏های استدلالی روی این موضوع مهم کار شود زیرا محتوای غدیر زمینه ساز اسلام می‏باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن نسبت به گذشته قوی‏تر عمل می‏کند؛ گفت: دشمنان از ابزار تبلیغاتی بیشتری استفاده می کند و ما با پایه ایمان و بهره گیری از قرآن می توانیم جلوی تمام این انحرافات را بگیریم و برای باز خوانی و بازسازی هرچه بهتر واقعه غدیر عمل کنیم.

آیت الله ناصری در پایان با اشاره به این که باید یک تحول علمی و عقیدتی برای جوانان داشته باشیم؛ گفت: با تهیه کتاب های کوچک در ارتباط با واقعه غدیر و حقانیت آن برای جوانان می توانیم خوراک علمی و استدلالی خوبی برای جوانان داشته باشیم./9705/د101/س

ارسال نظرات