۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۷۵۴۹۳
در جشنواره جوان برتر خوزستان؛

طلبه جوان خوزستانی تجلیل شد

خبرگزاری رسا ـ جشنواره جوان برتر خوزستان ظهر امروز با حضور مسؤولانی استانی در اهواز برگزار شد.
طلبه جوان برتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم جشنواره جوان برتر خوزستان، ظهر امروز با حضور سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، حمید گرشاسبی، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و جمعی مسؤولان استانی و شهری در سالن همایش اداره کل تربیت استان خوزستان برگزار شد.

در بخش نخست این مراسم حجازی، استاندار خوزستان با بیان این که همواه باید شکرگزار نعمت ولایت باشیم و از وجود رهبری دانا، حکیم، فقیه و توانا بهره مند شویم، خطاب به جوانان ابراز داشت: خیر و سعادت دنیا و آخرت من و شما جوانان در گرو آن است که از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره کافی ببریم و آن را چراغ راه خود قرار دهیم.

حجازی با بیان این که 90 درصد شهدای دوران دفاع مقدس متشکل از جوانان زیر 25 سال است، بیان داشت: در کشور عزیزمان ایران جوانان بسیاری وجود دارند که عاشق و تشنه شهادت و مبارزه هستند و برای رسیدن به این هدف همواره تلاش می کنند.

حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این مراسم با اشاره به نگاه ویژه مسؤولان خوزستانی به جوانان ابراز داشت: در استان به سبب نگاه ویژه مسؤولان، جوانان خوزستانی مقدم هستند، اما در کشور برای جوانان  با توجه به ظرفیت های وسیع و بزرگ ایران اسلامی از نظر امکانات کمبودهای بسیاری دیده می شود.

در بخش پایانی این مراسم گرشاسبی، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این جشنوراه جوان برتر در خوزستان براساس معیارهای کشور و اهداف کلان این جشنواره برگزار شده است، بیان داشت: جشنواره جوان برتر «حضرت علی اکبر(ع)» در خوزستان در بخش های فرهنگی و هنری، انتخاب طلبه جوان، انتخاب جوان برتر در عرصه کارآفرینی، کشاورزی، مبتکر و مخترع و در حوزه فعالیت های اجتماعی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: جشنواره جوان برتر خوزستان براساس اهداف کلان کشوری برگزار شده است که در آن 20 جوان برتر خوزستانی تجلیل می شوند.

گفتنی است در بخش پایانی این مراسم از حسین سعدی، طلبه جوان خوزستان، امیرحسین نعیمی و بهروز زارع به عنوان کارآفرین برتر، امین ترک‌زاده و سیما قلم‌باز در بخش مخترع و مبتکر، محمدصادق اقلی به عنوان سرباز جوان و قاری نمونه قرآن، عمار حاتمی در بخش جوان و فعالیت های اجتماعی و علی بیژنی و محمدجواد دهبندی در بخش کشاورزی و روستایی تجلیل شد.

همچنین امیر معمارزاده جوان برتر دارنده مدال نقره المپیاد ریاضی، فؤاد عبادی، دارنده رتبه اول جشنواره خوارزمی، علیرضا ثامری، نفر برتر مسابقات سراسری قرآن و مداحان بسیج کشور، محمد خطیب در بخش رسانه، محمد طاهری در بخش هنرهای نمایشی، سیدعلیرضا شفیعی در بخش ادبیات، شیوا گل‌محمدی در بخش هنرهای تجسمی، امین طرف جلالی در بخش فیلم جوان، بهروز امیری در بخش جوان و فعالیت‌های اجتماعی و مرتضی شاه‌کرم جوان برتر کشوری جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) از دیگر جوانان برتر خوزستان بودند که در این مراسم از آنها تجلیل به عمل آمد./9461/پ203/غ

ارسال نظرات