۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۷۶۲۱۵
سفیر ایران در بیروت:

انفجار ضاحیه جنوبی نشان‎دهنده سردرگمی مخالفان مقاومت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان انفجار اخیر در ضاحیه بیروت را عملیاتی کور و نشانه سرخوردگی و سردرگمی مخالفان مقاومت اسلامی و حامیان رژیم صهیونیستی خواند.
غضنفر رکن آبادي، سفير ايران در بيروت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هیأتی از جبهه خلق برای آزادی فلسطین به ریاست ابوعماد رامز مصطفی عضو دفتر سیاسی و نماینده جبهه مذکور در لبنان با غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در محل سفارت دیدار و درباره اوضاع منطقه گفت‌وگو کرد.

 

 

در این دیدار نماینده جبهه خلق، ضمن تبریک انتخاب حسن روحانی، برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری کشورمان در فضایی آرام و با مشارکت بیش از 72 درصد واجدین شرایط را درسی مناسب به مدعیان دموکراسی و پاسخی مقتضی به سیاه‌نمایی رسانه‌ها و برخی مقامات خارجی به خصوص آمریکا دانست.

 

 

رامز مصطفی همچنین نسبت به تبعات کم توجهی دولت‌های عربی و اسلامی به قضیه فلسطین و سوء استفاده آمریکا و رژیم صهیونیستی از سرگرمی ملت‌های منطقه به بحران سوریه و ناآرامی مصر و دیگر کشورهای منطقه برای پیشبرد برنامه‌های خود در فلسطین اشغالی، ابراز نگرانی کرد.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد بزرگداشت روز جهانی قدس عاملی برای هوشیاری و توجه بیش از پیش ملت‌های منطقه به این قضیه حیاتی جهان اسلام باشد.

 

 

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، انتخابات 24 خردادماه را مصداقی از الطاف ‌الهی و نتیجه آن را افشا کننده دروغ پردازی‌های مستمر دولت‌های غربی و رسانه‌های وابسته به آنها خواند.

 

 

وی همچنین ضمن یادآوری مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مسائل امت اسلام و قضیه فلسطین، یاد امام راحل (ره) به عنوان بزرگترین حامی فلسطین در بین رهبران جهان اسلام را گرامی داشت و افزود: روز جهانی قدس یادگار پایدار حضرت امام بوده و عامل بی نظیری برای زنده نگهداشتن حقوق ملت فلسطین و اهمیت قبله اول مسلمین است.

 

 

سفیر کشورمان در پایان، ضمن اشاره به توفیق ارتش و کمیته‌های مردمی سوریه در عقب راندن پی در پی تروریست‌های خارجی در مناطق مختلف، انفجار چند روز قبل در ضاحیه بیروت را عملیاتی کور و نشانه سرخوردگی و سردرگمی مخالفان مقاومت اسلامی و حامیان رژیم صهیونیستی توصیف کرد./983/ب102/د

منبع: فارس

ارسال نظرات