۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۷۷۳۶۶

تظاهرات مسلمانان پاکستان در محکومیت حمله به حرم حضرت زینب

خبرگزاری رسا ـ شیعیان و اهل تسنن پاکستان با برگزاری تظاهرات، حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به اطراف حرم حضرت زینب(س) در دمشق را محکوم کردند.
حرم حضرت زينب(س)

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانان شیعه و سنی پاکستان با برگزاری تظاهرات در خیابان‌های این کشور، حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به اطراف حرم حضرت زینب(س) در دمشق را به شدت محکوم کردند.

 

این تظاهرات اعتراض‌آمیز به دعوت تشکل‌های دینی شیعه و سنی در بیشتر مناطق پاکستان برگزار شد و شرکت‌کنندگان در آن حمله خمپاره‌ای به اطراف حرم حضرت زینب(س) از سوی گروه‌های مسلح تروریستی در سوریه را محکوم کردند.

 

مسلمانان شیعه و سنی پاکستان از زمان انتشار خبر مربوط به حمله به حرم حضرت زینب(س) در خیابان‌های این کشور حضور یافتند و اعتراض خود را نسبت به این جنایت تروریستی اعلام کردند.

 

شیر حیدر، رییس «التحریک السنی»(جنبش سنی‌های پاکستان) در تظاهرات شهر «راولپندی» این کشور، این اقدام تروریست‌ها و همچنین هتک حرمت قبور صحابه رسول خدا(ص) را بزدلانه توصیف و تأکید کرد: کسی که دست به چنین اقدامی می‌زند، فاقد انسانیتی است که دین اسلام بر آن تأکید دارد.

 

شیر حیدر در ادامه افزود: این گروه از تروریست‌های تکفیری اگر گمان می‌کنند که از اهل تسنن هستند، باید بدانند که مسلمانان اهل تسنن از آن‌ها برائت می‌جویند، زیرا اقداماتشان تنها نشان‌دهنده بی‌دین بودن آنان است.

 

گفتنی است شامگاه جمعه گذشته، منابع خبری از اصابت خمپاره تروریست‌ها به اطراف حرم حضرت زینب(س) خبر داده و تأکید کردند: در پی این انفجار انس رومانی، مدیر حرم جان خود را از دست داد./982/ب101/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات