۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۷۷۳۹۳
حجت الاسلام قربانی:

مواضع روحانی نشان می دهد نسبت به فتنه گران مرز مشخصی دارد

خبرگزاری رسا ـ مستشار دیوان عالی کشور با اشاره به مطرح شدن شعار اعتدال از سوی دولت آقای روحانی، گفت: افراطی گری شاخصه اصلی فتنه گران است و این با شعار دولت در تضاد است، به همین خاطر بعید است اینها در دولت راه پیدا کنند.
حجت الاسلام موسي قرباني

حجت الاسلام موسی قربانی مستشار دیوان عالی کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تلاش فتنه گران برای نفوذ در کابینه دولت جدید، اظهار داشت: مهم ترین شاخصه فتنه گران افراط است، بنابراین فکر نمی کنم آقای روحانی در مقام استفاده از وابستگان به این جریان باشد.


مشاور رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: استفاده از فتنه گران در کابینه دولت جدید با شعار اعتدال آقای روحانی در تضاد است به همین دلیل این اتفاق را بعید می دانم.


وی با توجه به تأکیدهای مکرر رهبر معظم انقلاب به خواص در مورد مشخص کردن موضع خود نسبت به فتنه، ادامه داد: مجلس ما نیز به افرادی که در فتنه نقش داشته و اظهار ندامت نکرده اند رأی نخواهد داد.

 

مستشار دیوان عالی کشور نفوذ فتنه گران و ایادی آنها در دستگاه دولتی را دور از ذهن دانست و اظهار داشت: بعید می دانم آقای روحانی در این فازها باشد؛ اینها گمانه زنی و حرف هایی است که دهان به دهان چرخیده است.


حجت الاسلام قربانی گفت: آقای روحانی به این نکته توجه داشته و در عمل هم ثابت کرده در مسائل فتنه و انقلاب چه مواضعی دارد؛ وی پنج روز بعد از ماجرای 18 تیر سخنرانی کرد، اینها نشان می دهد مواضع ایشان با برخی از افراد فتنه گر و وابستگان آنها متفاوت است./928/ت302/ج
 

ارسال نظرات