۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۷۷۹۹۵

طرح آموزش مجازی روخوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤوسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ایجاد ارتباط اقشار مختلف جامعه با مفاهیم و مضامین کلام وحی گفت: طرح آموزش مجازی روخوانی قرآن کریم با عنوان "سبوح" در آذربایجان غربی اجرا می شود.
آموزش مجازي قرآن كريم

مهدی کاتب، مدیر عامل مؤوسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای در رسا در ارومیه اظهار داشت: طرح آموزش مجازی روخوانی قرآن با همکاری دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی و صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی برنامه ریزی و اجرا می شود.


وی افزود: در مرحله اول این طرح برنامه تلویزیونی آموزش روخوانی قرآن کریم به نام سبوح از ابتدای مردادماه سالجاری مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و نیمه ماه مبارک رمضان  با تدریس استاد رسول سلیمانی در 25 قسمت هر روز از ساعت 19پخش می شود و بازپخش آن ساعت 24 از شبکه سیمای استان آذربایجان غربی پخش می شود.


کاتب خاطرنشان کرد: در مرحله بعد نیز پس از اتمام برنامه آموزشی سبوح از تمام کسانی که در این طرح ثبت نام کرده اند در سراسر استان آزمون هماهنگ کتبی و شفاهی گرفته می شود که به نفراتی که نمره قبولی کسب کنند مدرک معتبر اعطا خواهد شد.


وی افزود: با توجه به هماهنگی دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی تمامی کارمندان ادارت دولتی استان می توانند از طریق ادارات خود در این طرح ثبت نام کرده و در آزمون پایانی شرکت و در صورت قبولی مدرک آموزش ضمن خدمت روخوانی قرآن کریم از سوی دفتر آموزش و پژوهش دریافت کنند./936/ت303/ب

ارسال نظرات