۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۷۸۸۶۰

ویژه نامه فرهنگی آل محمد منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه فرهنگی اجتماعی آل محمد با موضوعات روز قدس، تربیت فرزندان، معنویت روحی و ماه مبارک رمضان منتشر شد.
ويژه نامه آل محمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ویژه نامه فرهنگی اجتماعبی آل محمد با موضوعات روز قدس، تربیت فرزندان، معنویت روحی، ماه مبارک رمضان چاپ و منتشر شد.

«چی بهت رسید، همراه رهبر، بزرگترین فانوس رمضانی جهان در لبنان، بیماری خاموش، یک آیه یک داستان، نصیحتم کن، تصاویر سفره های افطار در دوره قاجار، مسجد الاقصی واقعی و مسجد الاقصی در ذهن مردم، چه آهنگ های حرام است؟ چرا؟، هرشماره یک مسأله و صندلی اننظار» مطالب درج شده در این ویژه نامه هستند.

در مطلبی با عنوان مسجد الاقصی واقعی و مسجد الاقصی در ذهن مردم آمده است: یهودیان صهیونسیت را باید شناخت یکی از موارد مهمی که هست یهودیان همیشه هر کجا بوده ان مورد تحقیر و نفرت مردم قرار می گرفتند علتش این است که معمولا هر جا این ها بودن دست به احتکار مواد مصرفی و خوراکی مردم می دادند، مانند همین تحریم های علیه ایران انجام داده اند یکی از عوامل اصلی اش بحث صهیونیست ها است که با فشار کشورهای مختلف این کار را انجام می دهند.

حقوق بشر از دیدگاه امام علی(ع) با نگرش بر ایتام عنوان مطلبی است که چگونگی حقوق بشر در زمان خلافت امیرمؤمنان(ع) می پردازند که در ادامه خواهیم خواند: حقوق بشری که در اسلام وجود دارد نسبت به همه قشرها از یک منزلت خاصی برخوداراست، حقوق بشری که انسان ها تنظیم کرده اند مثل منشور سازمان ملل فقط به امور مادی به اصلاح جسمانی بشر اهمیت قائل و کاری به ابعاد دینی و معنوی و اخروی آن ها ندارد در حالی که اسلام به صورت همه جانبه و جامع به همه ابعاد رسیدگی کرده است آن هم نه براساس کمونیسم بلکه براساس خدامحوری.

«ورود به بهشت، ترفیع درجات و محو گناهان، ثواب ساکت کردن یتیم، جایگاه یتیم در اسلام چگونه است، بررسی سیره عملی ائمه اطهار(ع) در زمینه یتیم نوازی با نگاه به آیات قرآن و راهکار های کمک به ایتام» از دیگر مطالب درج شده در این ویژه نامه است.

ویژه نامه فرهنگی اجتماعی آل محمد(ع) با صاحب امتیازی مؤسسه آل محمد اهواز و با همکاری هیأت تحریریه چاپ و منتشر شد./9458/ن603/ی

ارسال نظرات