۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۷۹۰۰۸

تاکید گروه‎های فلسطینی بر حضور یکپارچه در روز جهانی قدس

خبرگزاری رسا ـ احزاب و گروه های ملی و اسلامی فلسطین بر حضور یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس که قرار است در شهر غزه برگزار شود، تاکید کردند و آن را تاکیدی بر هویت عربی قدس و مخالفت با تمامی عملیات‎های شهرک سازی و یهودی سازی رژیم صهیونیستی دانستند.
احزاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، راهپیمایی جمعه همزمان با روز جهانی قدس برگزار می شود و قرار است راهپیمایی های مشابهی نیز در تعدادی دیگر از پایتخت های عربی و اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شود.

 

احزاب و گروه های فلسطینی در نشست خود که در دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شهر غزه برگزار شد، گروه ویژه ای را مسؤول انجام آخرین اقدامات و هماهنگی های لازم برای مشارکت تمامی تشکل ها و نهادها در این راهپیمایی کرده و تاکید کردند که پیام این راهپیمایی این است که ملت فلسطین هرگز و تحت هیچ شرایطی از مساله قدس چشم پوشی نخواهد کرد.

 

گفتنی است روز جهانی قدس یادگار تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است که هر ساله با شکوه تر از سال قبل از سوی مسلمانان کشورهای مختلف جهان گرامی داشته می شود تا پیام حمایت از قدس و دفاع از آن تا ابد الدهر تاریخ به گوش تمامی جهانیان و به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی برسد./982/ب101/د

ارسال نظرات