۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۸۰۸۵۳
از سوی نماینده جامعة‌المصطفی در آلبانی؛

کتاب زبدة مفاهیم القرآن الکریم تجدید چاپ شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «زبدة مفاهیم القرآن الکریم» به همت مؤسسه قرآن کریم در نمایندگی جامعة‌المصطفی در آلبانی تجدید چاپ شد.
کتاب زبدة مفاهيم القرآن الکريم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام قلی‌زاده، نماینده جامعة‌المصطفی در آلبانی با اعلام خبر تجدید چاپ کتاب «زبدة مفاهیم القرآن الکریم»، گفت: این کتاب تفسیر، اثر حافظ ابراهیم دالیو، از شخصیت‌های بزرگ کشور آلبانی است که علاوه بر تخصص در تفسیر قرآن و تدریس علوم دینی، از جایگاهی ادبی، علمی و ملی در این کشور برخوردار بوده و آثار گران‌بهایی از وی برجا مانده است.
وی با اشاره به تجدید چاپ این اثر در هزار نسخه، ابراز داشت: تعداد 100 نسخه از این کتاب به مناسبت عید فطر به کمیته مسلمانان آلبانی هدیه داده شد تا در اختیار ائمه جمعه و جماعات قرار گیرد.
نماینده جامعةالمصطفی در آلبانی افزود: تعداد 50 نسخه از این اثر به کمیته بکتاشیان تحویل داده شد تا به باباهای(شیوخ) بکتاشی اهدا گردد.
حجت‌الاسلام قلی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: چندین نسخه این اثر به کمیته ادیان، رؤسای طریقت‌ها و مساجد اهدا شد، چاپ این کتاب سبب خوشحالی رؤسای کمیته مسلمانان و بکتاشیان واقع شده و مراتب سپاس خود را بابت چاپ این کتاب اعلام کردند./907/د102/ی
ارسال نظرات