۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۸۰۹۱۹

دوره های آموزش احکام و اخلاق ویژه بانوان در بروجرد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از برگزاری دوره های آموزشی احکام و اخلاق ویژه بانوان این شهرستان خبرداد.
دوره آموزشي

حجت الاسلام احمد غلامی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بروجرد، از برگزاری دوره های آموزشی احکام و اخلاق ویژه بانوان این شهرستان خبرداد و گفت: با توجه به این که بانوان نقش بسزایی در فرهنگ سازی خانواده ها دارند، تبلیغات اسلامی بروجرد دوره های آموزشی دینی گوناگون را در طول سال برای این قشر برگزار می کند.

وی با اشاره به این که امروز دشمنان در قالب دسیسه های فرهنگی نوک پیکان خود را به سوی جوانان، نوجوانان و بانوان هدف قرار داده اند، افزود: با ارتقای فرهنگ دینی در بین بانوان به عنوان عنصری سازنده و مهم تربیتی در بنیان خانواده، دسیسه های دشمنان خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که نهاد تبلیغات اسلامی بروجرد در طول سال برنامه های گوناگونی را در حوزه ارتقای فرهنگ بانوان اجرا می کند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 دوره آموزشی در حوزه احکام و اخلاق برای بانوان بروجردی برگزار شده است.

وی از تداوم برگزاری دوره های اخلاقی و احکامی تا پایان سال خبر داد و گفت: اشاعه فرهنگ اسلامی در بین اقشار گوناگون، جامعه را از گزند دسیسه های فرهنگی دشمنان ایمن می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با تأکید بر این که عمل به احکام اسلامی افراد را به درجه بالای سعادت می رساند، اظهار داشت: افرادی که از احکام اسلامی سرپیچی می کنند دچار مشکلات فردی و اجتماعی می شوند./9451/ت303/غ

ارسال نظرات