۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۸۱۱۱۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد؛

طرح باشگاه فرهنگی جوان جایگزین هسته های فرهنگی می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: از سال آینده طرح باشگاه فرهنگی جوان جایگزین طرح هسته‌های فرهنگی می شود.
حجت الاسلام فتاحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمد فتاحی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی امروز دربازدید از کلاس های اوقات فراغت شهرستان خوی گفت: جوانان هر کشور سرمایه های آن محسوب می شوند به طوری که پیشرفت و تعالی کشور مرهون فعالیت ها، اراده و همت جوانان است.

 

وی با اشاره به رتبه اول علمی جمهوری اسلامی ایران در منمطقه افزود: این پیشرفت علمی حاصل تلاش جوانان ایرانی است که ضمن غرور ملی موجب حیرت دنیای غرب شده است.

 

حجت الاسلام فتاحی از جوانان خواست تا با الگوگیری از جوانان موفق جامعه، مسیر پیشرفت را در پی گیرند و راه را برای فتح قله های افتخار روز به روز هموارتر کنند.

 

وی در ادامه با ارزیابی مثبت طرح اوقات فراغت گفت: از سال آینده به جای طرح هسته های فرهنگی، طرح باشگاه فرهنگی جوان اجرایی می شود.

 

گفتنی است، برنامه های اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در قالب دو طرح هسته های فرهنگی جوان و بوستان معرفت با شرکت چهار هزار جوان و نوجوان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

 

امسال 50 هسته فرهنگی جوان تشکیل شد این در حالی است که در طول ایام اوقات فراغت سال گذشته  72 هسته فرهنگی جوان با بهره مندی یک هزار و 837 نفر تشکیل شده بود.

 

امسال 35 بوستان معرفت در سطح استان تشکیل شد که این آمار در سال گذشته 60 بوستان با بهره مندی بالغ بر دو هزار نفر بود./936/پ202/ب

ارسال نظرات